עיריית חדרה מתנגדת לתכניות הפיתוח בנווה חיים: "הגדלת הצפיפות תפגע בתושבים"

הדוברים בועדה הבהירו כי הגדלת צפיפות הבנייה בשכונת נווה חיים תשפיע ותפגע קשות הן בתושבים הותיקים והן בתושבים החדשים שיהיו מעוניינים לגור בשכונה בשל תשתיות שלא יוכלו להכיל את הגידול במספר התושבים, בעיות ניקוז ומצוקת חנייה

הועדה המקומית לתכנון ובנייה חדרה קיימה היום דיון בנושא מספר תוכניות בשכונות נווה חיים – וייצמן והחליטה פה אחד להתנגד להן. במהלך הדיון הובהר על ידי חברי הוועדה כי עיריית חדרה לא תאפשר לקדם תוכניות היוצרות שינוי מהותי בצביון השכונה ופוגעות באיכות החיים של התושבים, ללא פתרונות ראויים בתחומי התשתיות והתחבורה.

הדוברים בועדה הבהירו כי הגדלת צפיפות הבנייה בשכונת נווה חיים תשפיע ותפגע קשות הן בתושבים הותיקים והן בתושבים החדשים שיהיו מעוניינים לגור בשכונה בשל תשתיות שלא יוכלו להכיל את הגידול במספר התושבים, בעיות ניקוז ומצוקת חנייה.

// תושבי השכונה מחוץ לדיון, הבוקר 

ניר בן חיים, מ"מ ראש עיריית חדרה בפועל אמר במהלך ישיבת הועדה: "המדיניות שלנו היא לתת דגש על תשתיות תחבורה, חינוך וקהילה. במקביל, הנחינו לבחון את משמעויות הציפוף והבנייה בשכונה, באמצעות תכנון רובעי. תושבי נווה חיים סובלים שנים מתשתיות רעועות, חוסר בכבישים ומדרכות ובעיות ניקוז ויש לנו מחויבות לדאוג לאיכות החיים שלהם".

בן חיים הוסיף: "כולנו מבינים את הצורך והחשיבות שהמדינה מייחסת להגדלת היצע הדיור. אבל הדברים האלו יהיו חייבים לבוא יחד עם מתן מענה הולם לצורכי התושבים. לקדם תוכניות בנייה בלי מענה של חינוך, של תחבורה ציבורית, של תעסוקה וחיי תרבות וקהילה זה לא פתרון לאומי רציני אלא בכייה לדורות".

// צילום: דוברות העירייה 

בעיריית חדרה ציינו כי לאור הצורך בקביעת מדיניות תכנוניות, העירייה מקדמת הכנת מסמכי מדיניות רובעיות שיהוו בסיס להכנת תוכניות רובעיות. התוכניות הרובעית ומסמך המדיניות הראשון שיוכנו יהיו עבור רובע נווה חיים וייצמן. במסגרת התכנית תבחן הצפיפות הרצויה, זכויות והוראות בניה ובינוי, בדיקת מענה לשטחי ציבור ומענה תשתיתי ותחבורתי ראוי.

תושבים שהגיעו לישיבה הביעו אף הם את התנגדותם לתכנית. "ראש העיר הביע את התנגדותו לתוכנית לפני כניסתו לישיבה, והסביר שהם מקווים להגיע לרוב של מתנגדים בועדה. גם במקרה שתהיה התנגדות במקומית, יתכן שהיזם יעלה למחוזית ונצטרך להמשיך שם את המאבק. שיהיה בהצלחה", ציינו התושבים.

צריכים תרופה או תכשיר בסוף השבוע? אלה בתי המרקחת באזור חדרה שיעזרו לכם

תרופות קבועות, תרופה דחופה עבור מחלה פתאומית, כמו כאב ראש או הצטננות או תרופה למצב כרוני? לעיתים חוסר תכנון מביא למצב בו צריך לקנות תרופות בסופ"ש | הנה המקומות שפתוחים גם בשבת וכוללים בתי מרקחת פעילים בשישי-שבת

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן