20 מיליון ₪ יושקעו בשיפוץ ושדרוג בתי הספר וגני הילדים בחדרה | צפו בתמונות

במהלך חופשת הקיץ, מבצעת עיריית חדרה עבודות חידוש ושדרוג רחבות היקף במוסדות החינוך הוותיקים בהשקעה חסרת תקדים של 20 מיליון ₪ | בתחילת שנת הלימודים ייחנך המבנה החדש של בית הספר "לב" המכיל וייפתח תיכון נבון במערב העיר | ניר בן חיים, ראש העיר חדרה בפועל: "ההשקעה מבטאת את העובדה כי אנו שמים את החינוך בראש סדר העדיפויות למען עתיד ילדנו"

קיץ עמוס בחינוך בחדרה: עם היציאה לחופש הגדול, החלו בעיריית חדרה בחידוש ושדרוג של מבני החינוך הוותיקים בעיר בהשקעה של 21 מיליון ₪. מדובר בעבודות שיפוץ רחבות היקף בדגש על חידוש הסביבה הלימודית והתאמתה לשיטות החינוך במאה ה-21 וכן טיפול בנושא הבטיחות. במסגרת העבודות יחודשו 15 בתי ספר וכ-70 גני ילדים ברחבי העיר.

בין המוקדים בהם עובדים בימים אלה עובדי עיריית חדרה וימשיכו לעבוד עד סיום חופשת הקיץ ניתן למצוא שיפוצי עומק להחלפת תשתיות כוללות בבתי הספר אחד העם, ארלוזורוב ושילה וכן עבודות ב-12 בתי ספר נוספים הכוללות שיפוץ עשרות כתות והכשרת כתות חדשות, שיפוץ מגרשי ספורט והקמת הצללות, שדרוג חצרות והצבת מתקני משחק מותאמים, שיפוץ וחידוש חזיתות וגדרות, החלפת תאי שירותים, גופי תאורה, דלתות וכן צביעה.

בגני הילדים השיפוצים כוללים הצללות ודשא סינטטי חדש בחצר, החלפת מתקני משחק והוספת מתקנים חדשים, חידוש הגדרות והשערים, החלפת תקרות אקוסטיות, חלונות ודלתות כמו גם גופי תאורה, החלפת והוספת מזגנים וכן צביעת הגנים וגיזום עצים. כמו כן, בכל גני הילדים בעיר יוחלף החול בחצרות. העבודות מתבצעות באמצעות אגף אחזקת מבנים ומחלקת מבני חינוך באגף החינוך.

מלבד תכנית השיפוצים, בתחילת שנת הלימודים ייחנך המבנה החדש והקבוע של בית הספר "לב" המכיל בשכונת דניה, ייפתח תיכון שש שנתי חדש במערב העיר, קמפוס נבון ותחל הפעילות של שבט הצופים "אילן" במבנה חדש. כמו כן, ייבנו 9 גני ילדים חדשים ברחבי העיר. לאחרונה, סיכם מ"מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים עם שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון כי משרד החינוך יתקצב 30 כיתות לימוד חדשות, ובכך לא ייעשה בעתיד שימוש במבנים יבילים (קרוואנים) ככיתות לימוד, אלא רק במבני קבע.

ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל: ההשקעה בחידוש מוסדות החינוך מבטאת העובדה כי אנו שמים את החינוך בראש סדר העדיפויות, למען עתיד ילדנו. השיפוצים שאנחנו מבצעים, יחד בניית בתי הספר וגני הילדים החדשים, יעניקו לילדי חדרה סביבת למידה מודרנית וחדשנית המותאמת לפדגוגיה של המאה ה-21. מערכת החינוך בחדרה מובילה בתכניות חינוכיות איכותיות, מגוון רב בשיטות לימוד חדשניות ובצוותי חינוך והוראה מקצועיים מהשורה הראשונה".

שלומי דהן מנהל אגף החינוך: "עיריית חדרה נמצאת בעיצומם של שיפוצי הקיץ והכנות לקראת שנת הלימודים הקרובה. התחדשות מבני החינוך הוותיקים, תוך יצירת מרחבי למידה חדשניים, מאפשרת להתאים את שיטות החינוך לעידן הנוכחי. אנחנו גאים להוביל במערכת החינוך בעיר מגוון רחב של תפיסות חינוכיות ייחודיות – בית ספר המשחק, בית ספר מונטסורי השחף, בית ספר דמוקרטי, בית ספר "לב" המכיל, וכן גני ילדים מונטסורים ומכילים. במקביל לבנייה ולשדרוג של מוסדות החינוך, עומל צוות אגף החינוך יחד עם צוותי ההוראה בבתי הספר ובגני הילדים על תכניות פדגוגיות חדשות ופרויקטים חינוכיים".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן