Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושבת פרדס חנה טוענת: “המורים בבית הספר אמרו להורים אחרים להרחיק את בנותיהן מהבת שלי”

התושבת פרסמה פוסט ברשת בה תיארה "חרם" לדבריה. הדבר נודע לה לאחר שהחברות של בתה חשפו בפני הבת את בקשות הוריהן. בית הספר בתגובה: " הרשת החברתית סופגת הכל, גם בריונות מקלדת ושקרים מוחלטים"

תושבת פרדס חנה-כרכור פרסמה ביממה האחרונה פוסט ברשת החברתית בה היא טוענת כי מורים בבית ספר מהזרם הדתי במושבה, ביקשו מהורים אחרים שירחיקו את ילדותיהן מהבת שלה.

“רוצים לשמוע את האמת על חינוך ילדים בפרדס חנה כרכור?”, כתבה האם, “ילדה בת 13 בכיתה ח׳ בבית ספר…. הגיעה מבית ספר יסודי עם קשיי למידה ידועים.

“איך עוזרים לה המורים? מתקשרים להורים של החברות שלה לכיתה ואומרים להם שירחיקו את הילדות שלהן מאותה ילדה בטענה שהיא ״מפריעה להם ללמוד״ . אם זה לא חרם תגידו לי מה כן?”

הפוסט שפרסמה האמא ברשת החברתית | צילום מסך

האם מציינת כי מספר חברות התקשרו אל הבת שלה וסיפרו לה את האמת – “שאמא לא מסכימה לה להיות חברה שלה יותר כי המורה אמרה…שנת 2022 ולמורים אין דרכים ואין יכולות להתמודד עם הילדים. הילדה מבקשת לעבור בית ספר…תעודת עניות…”.

בית הספר שהוצג בפוסט, הוציא תגובה ובה נכתב: ” לצערנו הרב אתמול עלה באחת מקבוצות הפייסבוק של פרדס חנה פוסט ובו טענות שקריות לחלוטין על …והצוות החינוכי. כל מי שמכיר את העשייה החינוכית … יודע כמה הכלה, הקשבה ומקצועיות מושקעים במקום וכמה כל תלמידה חשובה לנו כאילו שהיא התלמידה היחידה.

“לצערנו הרב, הרשת החברתית סופגת הכל, גם בריונות מקלדת ושקרים מוחלטים. מפאת צנעת הפרט לא נוכל להרחיב ולהתייחס לטענה הספציפית אך אנו מזמינים כל תושב ותושבת, הורים ובנות להגיע … לביקור בכל רגע נתון וללא התראה מוקדמת ולהתרשם מהעשייה החינוכית הענפה והחום האנושי המוענק לכל תלמידה באשר היא. אנו שמים דגש מיוחד בנושא יחס חברי משמעותי וחרמות. אנו נמשיך בעשייתנו החינוכית עם כל הלב והנשמה”.
ממשרד החינוך טרם התקבלה תגובה.

ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר: “מפאת צנעת הפרט אין ביכולתנו לפרט אודות המקרה. המקרה הובא לידיעת המועצה. מנהלת מחלקת חינוך על יסודי מלווה את המשפחה בשיתוף הנהלת בית הספר. נמשיך לתת את המענה, לסייע וללוות על פי הצורך”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן