Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

התינוקות הראשונים של 2022: רותם ואלעד תנעמי מחדרה הביאו בן לעולם ב’הלל יפה’

התינוקות הראשונים של 2022: רותם ואלעד תנעמי מחדרה הביאו בן לעולם ב’הלל יפה’

בעלה של רותם, אלעד, מסכם את חווית הלידה בשלוש מילים שאומרות הכול: "הצוות היה מדהים" * בבתי חולים נוספים בארץ חגגו את פתיחת השנה עם תינוקות ראשונים שהגיחו לאוויר העולם

מזל טוב לרותם ואלעד רותם תנעמי מחדרה, שבפתח 2022, הביאו לעולם בן במשקל 3.700 ק”ג ב’מרכז הרפואי הלל יפה’ במהלך לידה סוערת במיוחד.

הזוג הגיע לחדר מיון יולדות של הלל יפה לאחר שרותם חוותה צירים משמעותיים. רותם הועברה במהירות לחדר לידה. בחיבור למוניטור, ראה צוות המיילדות, תיקי חן ואסמא כבהא, ההאטות משמעותיות בדופק העובר, למקום הוזעקו במיידית ד”ר סיון ברדה וד”ר עומר מור, שהחליטו כי יש לבצע לידה מיידית בואקום.

עם חילוצו מהבטן נדהמו הנוכחים לגלות כי אכן היה קשר בחבל הטבור, וכי פעולות הצוות המהירות היו הדבר הנכון ביותר לעשות.

בעלה של רותם, אלעד, מסכם את חווית הלידה בשלוש מילים שאומרות הכול: “הצוות היה מדהים”. בתמונה, אלעד ורותם תנעמי עם הצאצא החדש והמיילדת תיקי חן.

במגן דוד אדום דיווחו כי במהלך הלילה הראשון לשנה האזרחית החדשה הובהלו לבתי החולים השונים ברחבי הארץ באמבולנסים ובניידות הטיפול הנמרץ של מד”א 26 יולדות. התינוק הראשון לשנת 2022 שנולד באמבולנס של מגן דוד אדום היה במבשרת ציון בשעה 04:32.

צילום: באדיבות “מאיר”

בבית החולים ‘מאיר’ בכפר סבא, קארין וכפיר מדרי מהוד השרון קיבלו את שנת 2022 עם הולדת בתם בדיוק בשעה 00:09 בחדרי הלידה במרכז הרפואי. קארין וכפיר הגיעו ללידתם השנייה במרכז רפואי מאיר והתינוקת החדשה שהצטרפה למשפחה חיכתה בדיוק לצלילי החלפת השנה האזרחית החדשה והגיחה לאוויר העולם במשקל 3.660 ק”ג.

“בעת הלידה גלית שמשון, המיילדת המהממת שלנו, הציעה לי מראה על מנת שאוכל לראות את הלידה, אמנם קצת חששתי אבל זרמתי איתה וזה הדבר הכי טוב שיכולתי לבקש. אני ממליצה לכל אחת לראות את הקסם הזה קורה ואני בעצמי עדיין לא מאמינה. אני מודה לכל הצוות- אין עליכם. ומאחלת לכולנו שנת בריאות ואושר בסימן חיים חדשים”, משתפת קארין בהתרגשות.

דוברות רמב”ם

בבית החולים רמב”ם בחיפה סיפרו על הילוד הראשון של שנת 2022 נולד בשעה טובה למשפחת אלמה, לזוג ההורים איריס ויוסי, תושבי קריית מוצקין. “היילוד הגיח לעולם בשעה 04:29, בלידה ספונטנית ובמשקל 3.020 קילוגרמים. עבור הזוג אלמה זו לידתם הראשונה. לצידם בחדר הלידה הייתה המיילדת בת-שבע קריכלי וד״ר רועי גולדפריינד“.

ובמרכז הרפואי קפלן ברחובות, התינוק הראשון לשנה האזרחית החדשה נולד 5 דקות לאחר חצות. רותם ווילדרוף (בתמונה למטה, באדיבות המשפחה), בת 26 מגדרה, הגיעה בשישי בבוקר עם בעלה למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית לאחר שהחלו לה צירים. “בעלי קיווה שהילד יוולד ב1.1. בשביל התאריך המיוחד”, היא אומרת בחיוך,”ואכן הילד חיכה לו – ממש חמש דקות אחרי חצות והוא הגיח!”.
רותם ילדה בשעה 00:05 תינוק במשקל 3.010: “המיילדת שלי, אורטל יאמין, היתה מדהימה וכל הזמן דירבנה אותי עוד ועוד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן