Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב אור עקיבא נעצר בחשד שדקר תושב אחר בעיר – מעצרו הוארך

תושב אור עקיבא נעצר בחשד שדקר תושב אחר בעיר – מעצרו הוארך

חשוד בדיקה מאור עקיבא שנעצר בין שבת לראשון מכחיש כי היה באירוע לו מייחסת המשטרה מעורבות בדקירת אדם אחר, פציעתו ואשפוזו * עורכת דינו ביקשה לקצר את הימים המבוקשים למעצר שכן אין ראיות הקושרות אותו לאירוע * השופט הסתפק בהארכת מעצר קצרה

מעצרו של א”א, תושב אור עקיבא שחשוד בדקירה של אדם אחר בלילה שבין שבת לראשון (23.1) הוארך בתחילת השבוע בבית המשפט.

כזכור, המשטרה עצרה את התושב בן ה-24 בחשד לדקירת אדם אחר בעיר. קצת אחרי חצות התקבל הדיווח על תושב אור עקיבא שהגיע עצמאית כשהוא דקור במצב קל למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה ואושפז במקום. מהמשטרה הוסיפו כי “פעולות חקירה מהירות שבוצעו במקום תוך סריקות נרחבות הביאו כעבור זמן קצר למעצרו של תושב אור עקיבא בן 24 בחשד לביצוע הדקירה. החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה ובסיומה נכלא”.

על פי בקשת הארכת המעצר, ציין הטוען המשטרתי רס”מ רועי מסורי, כי בלילה שבין ה-22.1 ל-23.1 תקף החשוד אדם אחר באמצעות חפץ חד וגרם לו לפציעות. על פי המשטרה, החשוד מכחיש בתוקף כל קשר למיוחס לו, מכחיש קשר לאירוע ולקורבן. “ימי המעצר המבוקשים הן מחשש לשיבוש הליכי חקירה נוכח הפעולות הנדרשות וכן לסיכון בטחונו של הקורבן. לחשוד הרשעות בעבר בגין אלימות והחזקת סכין”.

נציג המשטרה ציין כי הדקירה התרחשה ברחוב אך סרב לציין בפני עו”ד ספיר רוזנבלט מהסנגוריה הציבורית – היכן היה המיקום המדויק של האירוע. “יש אינדיקציה ראייתית שהעלתה את החשד כלפי החשוד”, הוסיף השוטר.

קראו גם >>

עו”ד רוזנבלט ציינה כי משיחתה עם החשוד, הוא היה בכלל עם חבריו כשבשעות הבוקר הגיעו לביתו שוטרים והודיעו לו שהוא עצור. הוא ביקש עימות עם המתלונן, אך מכיוון שהקורבן מאושפז, לא ניתן היה לבצע זאת. עורכת הדין ניסתה להבין האם הכלי באמצעותו נעשתה הדקירה אותר, השוטר השיב שלא.

עורכת הדין הוסיפה: “מהבקשה של המשטרה עולה רק חשד סביר לאור איזושהי ראייה. אין כאן מתלונן שמאשים את החשוד, אין אף ראייה פורנזית, אין כלי, וכרגע יש בקשה ל-8 ימי מעצר, כאשר לו ברור על מה ומה טיב הראיות בכלל”.

שופט המעצרים התורן בבית המשפט השלום בחדרה אהוד קפלן, החליט לבסוף להאריך את מעצר החשוד ליומיים ועד 25.1, בכדי לתת למשטרה זמן לבצע את פעולות החקירה שעוד נותרו לה בתיק. “קיימת עילת מעצר של מסוכנות הנובעת מאופי העבירה ומתחזקת נוכח עברו של החשוד”, ציין השופט. “לא אוכל לומר שחלופת מעצר תענה על המסוכנות ועל חשש לשיבוש חקירה. עיינתי בדוח סודי המפרט את פעולות החקירה הנותרות ונוכחתי שלא ניתן לסיימן בפחות מיומיים”.

.

.

עדכון ראשון: 23.1.22, 10:51

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן