Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרדס חנה כרכור: סערת הרחבת פרוייקטים “קדמת הבנים” ו”אחוזה-המושב” הביאה לאיחוד שורות

יו"ר האופוזיציה כגן הציג התנגדות נחרצת ושכנע איתו את המועצה, במלחמה נגד הוועדה המחוזית: בעקבות הצעתו לסדר המועצה החליטה פה אחד להתנגד לפריצת תכנית המתאר

מועצת פרדס חנה כרכור, קיבלה בישיבתה האחרונה ביום חמישי לפני כשבועיים, החלטה פה אחד להתנגד לפריצת תכנית המתאר היישובית בשתי תכניות שהופקדו בימים אלו על ידי הועדה המחוזית, הן במתחם קדמה- הבנים בכרכור, והן בפינת הרחובות אחוזה המושב, אף הם בכרכור. בכך אימצה המועצה, את הצעת ההחלטה של  עו”ד אייל כגן, יו”ר האופוזיציה , המתנגד בתוקף לפריצת תכנית המתאר היישובית ואף הכריז לפני כשבועיים על מלחמה בוועדה המחוזית שלדבריו , משנה את פני היישוב בהחלטותיה.

בישיבה סוערת, בה נכחו עשרות תושבים הרואים את עצמם נפגעים מהחלטות הוועדה המחוזית, הסביר כגן במסגרת הצגת ההצעה לסדר, כי במתחם קדמה הבנים המשתרע על פני 11 דונם,  הופקדה תכנית המבקשת להגדיל את מספר יחידות הדיור ל-80 יחידות דיור, ממוצע של 7 יחידות דיור לדונם, במקום 4 יחידות דיור לדונם המותרות היום, במבנים בני 3.5 קומות במקום 2 קומות.

בנוסף קרא כגן להתנגד לתכנית בפינת הרחובות אחוזה והמושב, בה הופקדה תכנית, עם תוספת של 30 יחידות דיור, ותוספת שתי קומות, המגיעה לכדי 50 יחידות דיור על פני 2.5 דונם בלבד, ממוצע חסר תקדים של 20 יחידות לדונם, לעומת התכנית המקורית בה אושרו על ידי הוועדה המקומית 20 יחידות בלבד.

אייל כגן

במהלך הדיון, ביקש עו”ד כגן מהמועצה לקבל החלטה עקרונית לפיה המועצה תתנגד לכל תכנית בה תיפרץ תכנית המתאר על ידי הוועדה המחוזית ואף להגדיל ולעשות ולהגיש עתירות מנהליות במקרים בהם, הוועדה מחוזית תחליט בניגוד לעמדת המועצה, על אישורי תכניות כגון הנזכרות לעיל הפורצות את תכנית המתאר. “זה היישוב שלנו, והוועדה המחוזית לא תחליט עבורנו כיצד היישוב שלנו ייראה”, הדגיש כגן  והמשיך “ואם צריך אנחנו נלך בכל פעם לבית המשפט, עד שהוועדה המחוזית תבין שאנחנו הריבון”.

בעקבות הישיבה אמר כגן כי “אנחנו נמצאים בצומת היום מבחינת מה שקורה ביישוב, אנחנו יודעים שכל תוספות הבניה האלו מכניסות אותנו למצב בלתי אפשרי מבחינת התשתיות, מבחינת התנועה, מבחינת הביקושים לגני ילדים ובתי ספר ואני מאד שמח שחברי המועצה הבינו את זה, שמו שיקולים פוליטיים בצד וקיבלו את ההחלטה הנכונה עבור היישוב. כמובן שזה לא סוף פסוק ואנחנו נמשיך לעמוד על משמר המתאר כדי לראות שהחלטת המועצה אכן מיושמת”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן