Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

עסקת קומבינציה באצטדיון בחדרה: ההסתדרות מכרה לחברת גרופית מגרש המיועד לבנייה רוויה ודיור מוגן

עסקת קומבינציה באצטדיון בחדרה: ההסתדרות מכרה לחברת גרופית מגרש המיועד לבנייה רוויה ודיור מוגן

חברת גרופית זכתה בהליך הזמנה להצעת הצעות לעריכת עסקת קומבינציה ועסקת מכר שבסופו רכשה זכויות במגרש המיועד לדיור מיוחד וכן התחייבה ל-37% מהבנייה שתוקצה לבעלי הקרקע במגרשים המיועדים לבניה רוויה למגורים ומסחר, אחוז המשקף את עליית המחירים בחדרה. מיקום המגרש – באצטדיון העירוני, בסמיכות לשכונת הפארק

עסקת מכר וקומבינציה בחדרה: האצטדיון הוותיק, אשר משמש כיום כמגרש האימונים של הפועל חדרה, יפונה ובמקומו ייבנה פרויקט מגורים בהיקף של 146 יח”ד ו-84 יח”ד נוספות המיועדות ל”דיור מיוחד” (דיור מוגן). בפרויקט, שמשתרע על שטח של כ-10 דונם, ייבנו גם מבני ציבור בהיקף של 450 מ”ר וכן חזית שטחי מסחר בהיקף זהה של 450 מ”ר. למגרש תב”ע מאושרת המאפשרת הוצאת היתרים מהירה.

המוכרת היא חברת הכלל בע”מ, המנוהלת על-ידי “חברת העובדים” – הזרוע הכלכלית של “ההסתדרות”, אשר המגרשים הינם בבעלותה, וקיימה הליך של הזמנה להצעת הצעות והתמחרות בין מספר יזמים. הזוכה גרופית התחייבה להעביר לבעלת הקרקע 37% משטחי הבנייה במגרשי המגורים והמסחר, שיעור המשקף את עליית מחירי הקרקע והדירות בחדרה. המגרש המיועד ליחידות הדיור המוגן נמכר בשלמותו בעסקת מזומן לחברת גרופית בסכום של 16.5 מיליון ש”ח בתוספת מע”מ.

הקרקע נמצאת בין הרחובות חטיבת הנחל, חטיבת גולני וחברת עזרא, וכיום יש בה מגרש כדורגל ששימש בעבר אצטדיון עירוני וכיום משמש מגרש אימונים של קבוצת הפועל חדרה. מדובר במיקום מצוין במרכז העיר ובמרחק של מאות מטרים משכונת הפארק המבוקשת.

את הכלל בע”מ מקבוצת חברת העובדים ייצגו עוה״ד אופיר קינן ומתן נחמני ממשרד קינן חיים ושות’ וכן עו”ד ארז ינאי – יועמ”ש חברת העובדים, ואת חברת גרופית ליווה עוה״ד עופר גראור ממשרד אטיאס, גראור, וישניצקי, ענבר, חכים ושות׳.

עמיר רחלבסקי, מנכ”ל ובעלי חברת גרופית, הבונה מעל 45 שנה פועלת יוזמת ובונה בכל רחבי הארץ בנייה חדשה והתחדשות עירונית, אומר כי “חדרה מעניינת אותנו כעיר שנמצאת במיקום טוב ואשר המחירים בה עולים, והחברה מאמינה בה כמקום שיכול להמשיך ולהתפתח ולרשום עליות נוספות. אם בעבר עסקת קומבינציה דומה היתה נסגרת סביב 30% למוכר, עליות המחירים בעיר ובארץ והמחסור בקרקעות דוחפים את הערך למעלה. לקרקע תב”ע מאושרת אשר מאפשרת לנו להוציא היתרים בהליך מהיר ולקדם את הבנייה”. על נושא הדיור המוגן הוא מוסיף כי “מדובר בנישה עם פוטנציאל צמיחה גבוה, אשר מתומחרת עדיין באופן שלא משקף את עליית המחירים התלולה בדיור למגורים. לחברה יש ניסיון במקבצי מגורים אשר רלבנטי לפעילות בתחום זה”.

עו”ד יעקב טריפטו, מנכ”ל חברת העובדים, אמר כי “אנו מברכים את חברת גרופית על זכייתה בהליך ההזמנה לביצוע העסקאות, אשר צפויות לחזק את חוסנה של חברת הכלל ולאפשר את המשך עשייתן הברוכה של גופי ההסתדרות השונים למען ציבור העובדים. חברת העובדים, בעצמה ובאמצעות חברות נכסיות שבניהולה, מצויה בתנופת צמיחה ומימוש פרוייקטים נדל”ניים רחבי היקף, אשר יהא בהם גם לתרום לפתרון מצוקת הדיור בארץ, שהינה מטרה ברוכה כשלעצמה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן