Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום: האישה מאור עקיבא הגיעה לבית הפרוד בפרדס חנה והחלה לקלל ולשבור דברים

על פי כתב האישום במועד הרלוונטי היו הנאשמת ובן זוגה פרודים מזה שלוש שנים, אך היא הגיעה לבית הנוכחי של הפרוד ועשתה בלאגן * כתב האישום מייחס לה גם הפרת צו הרחקה

“אשב עליך מאסר עולם”, כך איימה תושבת אור עקיבא על בן זוגה בנפרד. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד אריאלה נ’, אישה בשנות ה-40 לחייה, בגין מספר אירועים בהם היא חשודה בהיזק לרכוש במזיד, איומים והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום במועד הרלוונטי היו הנאשמת ובן זוגה פרודים מזה שלוש שנים. בתאריך 25.7.2020 בסמוך לשעה 10:40, הגיעה האישה לבית הוריו של האיש ברחוב הזית בפרדס חנה-כרכור והחלה להכות באמצעות קרש את שער ביתם. כתוצאה ממעשייה נשברו הזכוכיות מהן הורכב השער.

באותו המעמד, התקשרה האישה למוקד 100 של המשטרה ואיימה בפגיעה שלא כדין בנכסיו של הורי הפרוד ואמרה: “כל הבית שלהם אני אשבור אותו אני כיסחתי להם את כל השער”. בהמשך שוחחה גם עם הפרוד בשיחה טלפונית ואיימה עליו בפגיעה בחייו ובחיי אימו: “אם אתה לא תמחק את השם שלי, אמא שלך תירקב היום, אם אתה לא תמחק את השם שלי אני יזיין אותך…”

צילום להמחשה בלבד | מצלמות אבטחה

עוד באותו היום ובעקבות המקרים, נחקרה הנאשמת בתחנת משטרת חדרה ובשעה 13:18 חתמה על כתב ערובה מפי הקצין הממונה, במסגרתו נאסר עליה להתקרב לבית האיש, ליצור עימו קשר בכל דרך שהיא או להיפגש עימו, למשך 30 ימים.

עם זאת, בהמשך כתב האישום נטען כי כבר כעבור שעות ספורות, בין השעות 15:00-17:30, הפרה הנאשמת את ההוראה החוקית עליה חתמה, בכך שחייגה לטלפון של האיש מספר רב של פעמים. בשתיים מתוך השיחות איימה על האיש בפגיעה שלא כדין בחייו ובגופו ואמרה לו: “אל תדאג אני יחסל אותך יא בן זונה, רק אני יחסל אותך, אל תדאג… אני אנקנק אותך… אני ישב עליך מאסר עולם ואתה יכול להקליט אותי אני ינקום את נקמת הדם של הילדים שלי…”

בסיכום כתב האישום נטען עוד כי בשעה 22:30 הפרה הנאשמת פעם נוספת את ההוראה החוקית, בכך שהגיעה לבית חברו של האיש בפרדס חנה, שעה שהאיש שהה במקום והזהירה אותו כי לא יראה את הילדים וכן כי היא “לא שמה” על צו ההרחקה של המשטרה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבנת הפרעות אכילה: ניווט דרך אתגר בריאותי מורכב

הפרעות אכילה הן מצבים חמורים המאופיינים בהפרעות בהתנהגויות אכילה ובמחשבות ורגשות קשורים. הם אינם עוסקים רק באוכל, במשקל או במראה החיצוני, אלא בבעיות בריאות נפשיות מורכבות שעלולות להיות להן השלכות חמורות אם לא מטפלים בהן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן