Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נזכרים ברפי ביטון ז”ל: מנהל בתי הספר “שרת” ו”מנחם בגין” באור עקיבא הלך לעולמו

ביטון התגורר בפרדס חנה-כרכור ונפטר לפני כשלושה חודשים. תלמידים שלמדו תחתיו מספרים על מנהל כריזמטי, שהתמודד עם תלמידים מגוונים, החל מנוער בסיכון, נערים עם בעיות התנהגות ועד תלמידים מצטיינים שזכו להעצמה

זוכרים את מנהל בתי הספר המיתולוגיים באור עקיבא: רפי ביטון ז”ל, מי שניהל בעבר את בתי הספר “שרת” וחטיבת הביניים “מנחם בגין” באור עקיבא, הלך לעולמו לפני כשלושה חודשים. 

ביטון ניהל את חטיבת הביניים “שרת” ולאחר מכן קיבל לידיו את ניהול חטיבת הביניים החדשה בעיר, “מנחם בגין” בה למדו אלפי תלמידים, בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000. מבנה בית הספר סופח בהמשך לקרית החינוך אמי”ת-עתידים ובעצם נפרד משמו “מנחם בגין”.

ביטון התגורר בפרדס חנה-כרכור. תלמידים שלמדו תחתיו מספרים על מנהל כריזמטי, שהתמודד עם תלמידים מגוונים, החל מנוער בסיכון, נערים עם בעיות התנהגות ועד תלמידים מצטיינים שזכו להעצמה.

// מחזור א’ של בית ספר “שרת” בניהולו של ביטון ז”ל. צילום: מתוך הפייסבוק 

תושב אור עקיבא בן 38 שלמד בעבר תחת ביטון, כשזה היה מנהל חטיבת הביניים “מנחם בגין” באמצע שנות ה-90′, נזכר היום: “רפי היה מנהל מצוין. כשאני הייתי בחטיבה הוא היה מאוד דומיננטי והיה לו קשר חם עם תלמידים.

“לצערו הוא היה צריך להתמודד עם התפרעויות מוכרות של בני נוער, ולרוב עשה זאת בהצלחה רבה. אנחנו זוכרים היטב את דמותו, היה מנהל בהחלט היה זכור לטובה על רוב התלמידים באותה תקופה”.

תושב העיר כבן 35 מספר כי “רפי היה מנהל שאמנם היה נמוך בגובהו, אך השפעתו על היום יום של התלמידים היתה רבה. מידותיו וערכיו היו חלק מתפיסת עולמו והוא ניסה להנחיל ראשית דרך ארץ בתלמידים.

“הוא היה כועס ומעמיד תלמידים במקומם כדי להביאם לדרך הישר. לא ויתר ופעל בעקשנות כדי להפוך כל אחד מהתלמידים לכאלה שיהפכו להיות אזרחים טובים יותר”.

// ביטון ז”ל. צילומים: לפי סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן