Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אחרי חמש שנים מאז התכנון הקודם: בחדרה מקדמים מרכז טניס עירוני עם 13 מגרשים

באוגוסט 2019 התלוננו תושבים בחדרה על היעדר מרכז טניס בעיר, כפי שהובטח ב-2016. כעת נדמה, כי יש תכנון מחודש למתחם המיוחל.

עיריית חדרה הודיעה השבוע כי היא מקדמת את הקמתו של מרכז טניס עירוני עם 13 מגרשים, בניין מנהלה וחניון. בחודשים האחרונים מתקיימת עבודה משותפת של אגף הנדסה, אגף אתו”ס (אירועים, תרבות וספורט) ומחלקת הספורט העירונית, לאיתור שטח מתאים להקמת מרכז טניס בחדרה. בין החלופות שאותרו, סומן שטח הממוקם בסמוך לכביש שמעון פרס במזרח העיר ונחשב לאידיאלי בהיבטים של גודל, נגישות וגישה נוחה להגעה מכל רחבי העיר וכן בהיבט מעמד סטטוטורי, שיאפשר את מימוש התוכנית בשנים הקרובות. 

חדרה: תושבים מתלוננים על היעדר מרכז טניס; מה קרה עם התכנון להקמת מגרש כזה בעיר?

כזכור, לפני שנים אחדות כבר אושר חוזה להקמת מרכז טניס בחדרה, שבוטל לאור סחבת מול משרדי הממשלה. כעת נראה שהנושא עלה שוב וכי יש מקום לאופטימיות. לדברי חבר המועצה ומחזיק תיק הנדסה רון שגן, המקדם את הנושא, “בישיבת פיתוח שהתקיימה לפני חודשים אחדים, ראש העיר ביקש לאתר שטחים אשר יתאימו להקמת מגרשי טניס ולקדם מהלך יזמי בעניין.” בהמשך לכך, התקיימה פגישה בהשתתפות חבר המועצה שגן, מהנדס העיר נדב הדר, אדריכלית העיר רונה מזרחי אורובנו וסגניתה צביה כהן, לשם איתור שטח גדול דיו לקידום והקמת מרכז טניס עם מספר מגרשים, בניין מנהלה, חנייה מתאימה וגישה נוחה. 

שגן, שציין בנוגע להקמת מרכז טניס כי מדובר בצורך עירוני וחלק מהחזון העירוני, כיאה לעיר עם אוכלוסייה שוחרת ספורט, אמר כי “מרכז הטניס שיוקם יהווה מרכז ספורט וחינוך למצוינות עבור כלל ילדי חדרה ובעיקר אוכלוסיות מוחלשות ויקיים פעילות קהילתית ענפה לצד פעילות מקצוענית”, וכן שם דגש על בחינת מיקומים פוטנציאליים המצויים במצב תכנוני שמאפשר התקדמות מהירה של הפרויקט. 

השבוע התקיימה פגישה מקצועית בלשכתו של מנכ”ל העיריה יעקב זיגדון ובהשתתפות הגורמים המקצועיים באגף הנדסה, אגף אתו”ס ומחלקת הספורט העירונית וכן הלשכה המשפטית, לשם הצגת החלופות שנבחנו להקמת מרכז הטניס בהתייחס לגודלו, נגישותו לצירי תנועה ראשיים וזמינותו בהיבט הסטטוטורי. המנכ”ל נתן אישור יציאה להליך תכנוני, זאת בכפוף לאישורו של ראש העיר, שצפוי להינתן בימים הקרובים.

כאמור, מספר חלופות אפשריות נבחנו ומתוכן נבחרה אחת כחלופה המועדפת על כלל הגורמים הפועלים לקידום הפרויקט. מדובר בתא שטח בגודל של כ 60 דונם, דרומית מזרחית לכביש שמעון פרס במזרח העיר, אשר מיועד כשטח למבני ציבור, בעל נגישות גבוהה לצירי תנועה ראשיים- עירוניים ובינעירוניים ובעל זמינות סטטוטורית גבוהה, מה שאומר שמשך הזמן הצפוי לקבלת היתר בנייה עומד על מספר חודשים ועד לשנה. ישנה עוד עבודה רבה עד להקמת המרכז, כשהשלבים הבאים הם בדיקת עומק של חסמי פיתוח אפשריים ביחס לחלופה המועדפת, בחינת מרכזי טניס בעלי אופי דומה למרכז המתוכנן לקום בחדרה והגדרת תאריך יעד להפקדת התוכנית. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן