החדרתית נאווה בוקר שיתפה על "חלום-סיוט" בנוגע להלוויה של בעלה לשעבר ליאור ז"ל – וזכתה למאות תגובות

"היה לי הלילה חלום בהמשכים", שיתפה את עוקביה בשבוע האחרון ושאלה: "איך מתמודדים עם חלומות לא טובים?"

חברת הכנסת לשעבר תושבת חדרה, נאווה בוקר, שיתפה בימים האחרונים נושא אישי הקשור לחלומות ובעלה לשעבר – ליאור בוקר ז"ל, וזכתה להדים ותגובות נרחבות ברשת.

"היה לי הלילה חלום בהמשכים", שיתפה את עוקביה בשבוע האחרון.  "יותר נכון יהיה לומר, סיוט. התעוררתי מספר פעמים ובכל פעם נרדמתי שוב והחלום המזעזע הזה המשיך (על הלוויה של ליאור ז"ל) עד שהתעוררתי לחלוטין".
בוקר המשיכה וסיפרה: "כשקמתי, ניסיתי להרגיע את עצמי באמרי 'כל החלומות לבטלה', כפי שלימדו אותי בילדותי, אבל הסיוט לא הרפה ממני בשעות הראשונות של הבוקר והעיב על מצב הרוח".

ליאור בוקר ז"ל | צילום: אתר ההנצחה לזכרו

בהמשך לשיתוף, הפנתה שאלה לחבריה ברשת: "אז איך מתמודדים עם חלומות לא טובים?? מדוע החלום חוזר על עצמו כל פעם מחדש?? מה זה אומר בנוגע לעולם הפנימי שלי? עד כמה התת מודע גובר בחלומות על המודע? רוצה לחלום רק חלומות טובים! פתרונות, מישהו??".

השיתוף של בוקר גרר מאות תגובות ולייקים, עם שלל תשובות בנושא חלומות. אחד ממכריה ענה לה: "לפי 'פשר החלומות' של זיגמונד פרויד, חלום מהווה מילוי משאלה תת הכרתית, שמקורה בעבר הרחוק, בעוד שסיוט נוצר כתוצאה מקונפליקט תת-הכרתי של שתי משאלות מנוגדות, שגם מקורן בילדות הקדומה, אשר במהלך ההתבגרות והבגרות מתגבש בקונפליקט דומה בעבר הקרוב יותר.
"ככל שהקונפליקט סבוך יותר כך הסיוט מופיע שוב ושוב. טיפול פסיכו-אנאליטי יכול להעלות את מקור הקונפליקט התת-הכרתי, וכאשר הוא מגיע להכרה – הכול משתחרר והסיוט מתפוגג".

נזכיר כי בעלה של נאווה, ליאור בוקר ז"ל, נהרג לפני כ-12 שנה באסון שריפת הענק בכרמל. ב-2 בדצמבר 2010, בהיותו קצין משטרה במחוז הצפוני, הוא טיפל באירועי השריפה בכרמל. על פי עדויות ניצולים מהאסון הייתה לו אפשרות להימלט אך הוא בחר להישאר ולנסות לחלץ סוהרים מהאוטובוס שנקלע ללהבות. הוא  הובא לקבורה בבית העלמין הצבאי בפרדס חנה. עם מותו הועלה לדרגת תת ניצב. במרץ 2011 אישרה ועדת העיטורים במשטרת ישראל את הענקת עיטור המופת לבוקר. ארגון השוטרים הבינלאומי העניק לו אות גבורה ומופת על ניסיונו להציל חיי אדם תוך הקרבת חייו שלו.

בין הנצחותיו – כיכר שקרויה על שמו בשכונת היובל הצפונית באור עקיבא, שנחנכה בשנת 2014.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן