Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שיח קוצני: זה מה שעשה בן 42 מבנימינה בדירה באור עקיבא

בפשיטה שערכה המשטרה בדירה באור עקיבא נמצא ציוד רב לגידול הסם * החשוד: תושב בנימינה השכנה

תושב בנימינה חשוד בניהול מעבדת סמים באור עקיבא. כתב אישום הוגש לאחרונה לבית משפט השלום בחדרה נגד נסים ח’, תושב בנימינה (42), בגין החזקת ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, גידול יצור והכנת סמים מסוכנים וכן נטילת חשמל בגניבה, לאחר שעל פי החשד ניהל מעבדה לגידול סם מסוג קנאביס. בפשיטה שערכה המשטרה במקום נמצא ציוד רב לגידול הסם.

על פי כתב האישום, בתאריך 7.10.2020, בוצע חיפוש משטרתי על פי צו בביתו של הנאשם, נכון למועד הרלוונטי, ברחוב העלייה באור עקיבא. במסגרת החיפוש נמצא כי הנאשם גידל בשלושה חדרים למעלה מ-100 שתילים של סם מסוכן מסוג קנאביס, במשקל כולל של למעלה מ-20 קילוגרמים נטו.

בכתב האישום נטען עוד כי במסגרת החיפוש נמצא כי הנאשם החזיק בשלושת החדרים: 133 אדניות, מנורות, מזגנים, שנאים, מאווררים, לוחות חשמל ומפוחים. באותן הנסיבות החזיק הנאשם במחסן בתוך קרטון סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל של 1.6 קילוגרמים.

כמו כן, על מנת לתפעל את המעבדה האמורה, גנב הנאשם חשמל במרמה ובלי תביעת זכות בשווי מוערך של 10,000 שקלים, בכך שעקף את מונה החשמל. כעת מבקשת המשטרה מבית המשפט להורות על חילוט הרכוש אשר שימש את הנאשם לביצוע העבירות המיוחסות לו.

.

ב-16.6 פרסמנו כי תושב קיסריה מואשם שהפך את מרתף הבית למעבדת סמים. יומיים קודם לכן הותר לפרסום כי משטרת ישראל חשפה רשת סחר בסמים אוקראינית הפועלת בארץ באופן מאורגן, באמצעות יישומון סלולארי ומערך שליחים בכלי רכב שכורים. בין היתר נעצרו שבעה תושבי המרכז בחשד לניהולה, והחשד הוא כי היא פעלה בכל רחבי הארץ כולל באזור חדרה.

באפריל האחרון איתרו בלשי תחנת זיכרון יעקב מעבדת הידרו בקיסריה ועצרו תושב המקום החשוד בהפעלתה. אמש ערכו בלשי תחנת זכרון יעקב פעילות יזומה במהלכה עצרו תושב קיסריה בן 53, בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה.

ובחודש מרץ, המשטרה עצרה בגיר וקטין בחשד להחזקת חומרים החשודים כסמים מסוג מריחואנה וחשיש, והכל ליד גן ילדים בחדרה. במהלך פעילות יזומה שבוצעה אתמול בחדרה הבחינו בלשי המשטרה בבחור שעורר את חשדם כאשר הוא ניגש לרכב שחנה בסמוך לגן ילדים ולאחר מכן ניגש לרכב שחנה בסמוך. כעבור זמן קצר הבחינו הבלשים בנהג רכב נוסף שהגיע לאסוף את החשוד ועצרו את שניהם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן