Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פתיחת שנת הלימודים תש”ף באיזור חדרה-אור עקיבא-פרדס חנה: כמעט 50 אלף תלמידים פתחו את השנה בהצלחה

ממחוז חיפה של משרד החינוך נמסר הבוקר (1.9) כי שנת הלימודים תש”ף במחוז חיפה החלה הבוקר,  ברגל ימין, בלי תקלות ועם שורה של בשורות חינוכיות.

211,645 תלמידים ממחוז חיפה פתחו הבוקר את שנת הלימודים תש”ף.  כ- 16,642 ילדים נכנסו לראשונה בחייהם לכיתות – כתלמידי כיתות א’. בשכבת הגיל העליונה, שכבת י”ב, החלו 11,876 תלמידים את שנתם ה-12 במערכת החינוך. את שנת הלימודים פתחו גם 22,000 עובדי הוראה – אנשי חינוך מסורים וחדורי שליחות, שעל כתפיהם האחריות להטעין בידע, במיומנויות ובערכים את הדור הבא של מדינת ישראל.

באיזור חדרה והשרון הצפוני (אור עקיבא, פרדס חנה-כרכור, בנימינה-גבעת עדה וזכרון יעקב) פתחו את השנה 47,150 תלמידים. שנת הלימודים במחוז חיפה החלה ללא תקלות ובהצלחה רבה. מנהל המחוז, ד”ר סער הראל ציין כי הוא “שמח לפתוח הבוקר את שנת הלימודים תש”פ, גאים בהישגי המערכת, ומאחלים שנת לימודים פורייה ומוצלחת”.

חדרה: 22,303 תלמידים בשנת הלימודים תש”פ

שנת הלימודים החלה כסדרה בכל מוסדות החינוך בחדרה. בשנת הלימודים תש”פ חל גידול משמעותי של 700 תלמידים לעומת השנה הקודמת. בסך הכל צפויים 22,303 תלמידים (לעומת 21,603 תלמידים אשתקד) להתחיל את לימודיהם בגני הילדים ובבתי הספר בחדרה, מתוכם 5,180 ילדי גנים; 9,675 תלמידים בבתי הספר היסודיים; 3,481 תלמידי חטיבות הביניים, ו-3,843 תלמידי תיכון.

במוסדות החינוך בחדרה משולבים 1,186 תלמידי חינוך מיוחד בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים וחטיבות עליונות, מתוכם 124 תלמידים הלומדים במסגרות ייחודיות של החינוך המיוחד. 1,648 ילדים בני 3 נרשמו לגני העירייה ויחלו את דרכם במערכת החינוך העירונית; 1,430 תלמידים עולים לכיתה א’, ולעומתם 1,161 עולים לכיתה י”ב ויסיימו השנה את דרכם בבתי הספר.

בשלושה בתי ספר יקבלו מנהלות חדשות את פני התלמידים בפתיחת שנת הלימודים תש”פ: עדי שאול בבית ספר “צפרירים”, צלילה ויתקין בבית ספר “אחד העם”, חן ניסימי בבית ספר חופים”. בחדרה יפעלו השנה 183 גני ילדים, 30 בתי ספר יסודיים, 8 חטיבות ביניים, ו-16 תיכונים. השנה נפתחו 66 מסגרות רצף חינוכי מתוכן 2 מסגרות רצף חינוכי לילדי החינוך המיוחד. עד כה נרשמו למסגרות הרצף החינוכי 1,568 תלמידים.

אור עקיבא: השנה נפתחה בהצלחה לאחר פתרון בעיות אחרונות

שנת הלימודים תש”ף באור עקיבא נפתחה כסדרה עם כ-4,300 תלמידים בכל מוסדות החינוך – כך דווח הבוקר ממחלקת החינוך בראשותה של סיגל אלבז. ראש העיר סייר בין מוסדות החינוך יחד עם מנהלת האגף ומנהלי המחלקות. במקביל, הבוקר התכנסו עובדי אגף החינוך באור עקיבא לפתרון בעיות אחרונות בפתיחת הלימודים.

באגף החינוך פעלו גם בשעות הבוקר המאוחרות על מנת לקבל הורים ולתת מענה לבעיות אחרונות על פי הצרכים מהשטח ולקדם פתרונות כנדרש . “ראש העיר, מנהלת האגף וציוותה מאחלים לכל התלמידים שנת לימודים פוריה ומוצלחת”, נמסר מהאגף.

בנוסף, הורים רבים בעיר שלחו את ילדיהם לבתי הספר אחרי חופשת החופש הגדול. כך גם עשו משפחת בנעים כששלחו את ילדיהם לבית הספר ‘רבי עקיבא’, ומשפחת יישייב ששלחו את בניהם חן אל הבכור ויניב אל שנת הלימודים בבית ספר ‘עציון’.

פרדס חנה-כרכור: הגר פרי יגור צבעה עם הילדים

כ-10,000 ילדים נרגשים השכימו קום הבוקר והתחילו את שנת הלימודים החדשה בבתי הספר ובגני הילדים בפרדס חנה-כרכור.

הבוקר נפתח עם טקסי תחילת השנה במוסדות החינוך וקבלת פנים חמה ל כ 800 ילדי כיתות א” הרכים שהופכים היום מילדי גן לתלמידי בית ספר. ראש המועצה הגר פרי-יגור והדרג המקצועי סיירו  בין בתי הספר והגנים. מהמועצה נמסר: “לאחר חודשי היערכות אינטנסיביים לקראת פתיחתה של השנה – הגענו אל היום המיוחד. כולנו מאחלים לילדי הישוב שנת לימודים נעימה מעשירה ומהנה ובהצלחה גדולה ל’אלפים’ המתוקים בדרכם החדשה בבתי הספר”.

בנימינה גבעת עדה: 450 אנשי חינוך

מוסדות החינוך בבנימינה וגבעת עדה פתחו היום את שנת הלימודים החדשה עם כ-4350 תלמידים וכ 450 אנשי חינוך. לאחר קיץ עמוס במיוחד שכלל שיפוצי קיץ נרחבים בעלות של כשני מיליון וחצי שקלים, בנוסף הקמת מרחבי למידה בבית ספר אמירים ובראשית בניית מרחבי למידה ללמידה חוץ כיתתית בבית ספר גבע, הסדרת החנייה, הסדרת רחבת הכניסה ודרכי הגישה לבית ספר בראשית, מינוי חמישה מנהלים חדשים בבתי הספר, קליטת גננות חדשות, פתיחת גנים חדשים ועוד.

ממשרד החינוך נמסר כי בחצי שנה האחרונה, נפגש מנהל המחוז והפיקוח עם ראשי הרשויות השונים על פי הצורך, התקיימו מפגשי מפקחים, מנהלי בתי ספר, ומנהלות גן למיקוד היעדים המנהלתיים והפדגוגיים.  בנוסף, הכנות כללו הכשרה ושיפוץ של מוסדות חינוך; בינוי כיתות חדשות, מרחבי למידה וחדרי הכלה חדשים, שיפוץ וציוד ספריות, סדנאות ומעבדות.

בשבוע הקרוב, יקבלו בתי הספר ערכת הדרכה ופעילות אשר תעסוק בנושא המרכז השנתי “הערבות ההדדית.

מנהל המחוז סהר אראל ציין: “שנה מאתגרת לפנינו, עם תכניות רבות חדשות והמשך הטמעת התכניות הקיימות, מי ייתן ותהא זו שנה מוצלחת, שנה שבה נשאף למצוינות ערכית, חברתית ואקדמית, ושנצליח לעשות ולהגשים את כל החלומות, המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו. נאחל לכולנו שנה טובה ומוצלחת”.

מנהל המחוז, שולח את הערכתו הרבה לעובדי ההוראה במחוז לכל אחד ואחת מהתופים ברשויות לפיקוח ולעובדי המינהל על השקעתם בהיערכות לקראת פתיחת שנה”ל, על ההכנות והעבודה המאומצות, על מנת לאפשר את פתיחת שנת הלימודים באופן מיטבי במחוז.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן