Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תלש בנשיכה את אוזן אביו: תושב פרדס חנה כרכור מואשם בתקיפת בני משפחתו

כוס וצלחת ששבר הנאשם במטבח הבית הביאו להתדרדרות יחסיו מול דודתו ואביו - שבירת חפצים, מכות אגרוף, בעיטות ואף תלישת אוזנו של האב שנזקק לתפרים בבית חולים

המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד ליאון מ’ (23), מפרדס חנה-כרכור, בגין תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה ממש, חבלה חמורה והיזק לרכוש במזיד, לאחר שכרת בנשיכה את אוזנו של אביו ותקף מספר בני משפחה נוספים.

על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי התגורר הנאשם יחד עם הוריו בסמטת ברקן בפרדס חנה כרכור. ב-10.9.2022 בסמוך לשעה 12:00 שהה הנאשם במטבח הבית ושבר כוס וצלחת. בשלב זה הגיעה למטבח דודתו של הנאשם, ובאמצעות מגב ביקשה לנקות את השברים מהרצפה, אלא שאז חטף ממנה הנאשם את המגב וכמעט גרם לנפילתה.

// צילום להמחשה: Photo by Mizuno K

בעקבות הדברים, הגיע גם אביו של הנאשם וניסה לברר לפשר מעשיו של בנו, בתגובה ניסה הנאשם לתקוף אותו והניף לעברו את המגב. האב תפס את המגב בניסיון להפסיק את התנהגות הנאשם והמגב נשבר בידו. בהמשך הגיעה גם אחותו של הנאשם וניסתה להרגיע את הנאשם. אלא שהדבר עורר את חמתו אף יותר והוא החל להכות אותה באגרופים בראשה וכן להכות אותה באמצעות המגב וגרם לה לחבלות.

בהמשך כתב האישום נטען כי האב וביתו ניסו לרתק את הנאשם לדשא ולגרום לו להפסיק מהתנהגותו האלימה. אך הנאשם המשיך להתפרע ובשל כך נפל על האחות סטנד עציצים אשר גרם לה לחתך מדמם בראשה. בהמשך בעט ברגליו של אביו וכן נשך את אוזנו תוך כריתת תנוך האוזן, אשר נתפר בבית החולים. כמו כן, מתואר אירוע נוסף יום קודם לכן, בו הנאשם תקף את אימו ובעט בה ברגלה.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בן 22 נדקר בקטטה באור עקיבא

אלימות באור עקיבא במוצאי השבת. בשעה 18:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח

קרא עוד »

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן