Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חבר מועצת אור עקיבא משה ביטון למשרד הפנים: “מנו ועדה קרואה. אל תהפכו את העיר לבת ערובה”

בפנייה ששלח לממונה על המחוז במשרד הפנים ולמנכ"ל המשרד טוען ביטון כי "העיר הולכת לאבדון ולחדלות פירעון. אין מנכ"ל, אין גזבר ועכשיו גם אין מהנדס. עד מתי?" * העירייה: "זו קריאה אנוכית ופוליטית שבאה לתקוע מקל בגלגל"

חבר מועצת העיר מטעם האופוזיציה משה ביטון, פנה השבוע פעם נוספת לממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים פאיז חנא ולמנכ”ל משרד הפנים אל”מ יאיר הירש, בבקשה כי יתערבו בנעשה באור עקיבא וימנו ועדה קרואה. 

את המכתב שלח ביטון כשברקע אי מינויו של מנכ”ל עירייה שלא אושר על ידי משרד הפנים והתפטרותו של מהנדס העירייה, גיא גולדמן. “אני מרגיש כמו קאטו הזקן ברומא, שכל הזמן מתריע כמו פרקליט השטן ובתוך תוכי שלי חוזר ואומר תמיד, הלוואי ואטעה”, כתב ביטון בפנייתו.

“לצערי לא טעיתי. העיר שלנו הולכת לאבדון ולחדלות פירעון. אין מנכ”ל, אין גזבר ועכשיו גם אין מהנדס. אני שואל אותך בשם אלוהים – עד מתי תאפשר לקחת את העיר על תושביה ותהפוך אותה לבת ערובה למחדלים וכשלים, בראש ובראשונה שלכם, כשומרי הסף? ושל אלה שהיום מנהלים את העיר שלנו? להרבה אני לא מצפה מהם.

“תן מתווה להצלת העיר הזו במינוי ועדה קרואה במיידית עד לתאריך ה- 31.10.23 שבו תתקיימנה הבחירות. תאפשר לתושבים היקרים של העיר שלנו להחליט מי יעמוד בראשות העיר, ואת אלה שיהיו לימינו בפרט ובמועצה בכלל  – ויפה שעה אחת קודם. בידידות אמת ומתוך אחריות לעתיד העיר הנהדרת שלנו אור עקיבא”.

אין זו הפעם הראשונה בה ביטון פונה למשרד הפנים בבקשה למנות ועדה קרואה ולהתערב בנעשה בעיר. לפני כ-3 חודשים שלח מכתב חריף למשרד הפנים ולממונה על המחוז וציין כי “הכשלים באור עקיבא בלתי נסבלים. אם צריך ועדה קרואה – קדימה”.

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה: “הנהלת מועצת העיר ובתוכם מ”מ רה”ע אלי אנקונינה והסגנים ארקדי גדילוב ויוסי כדורי קיבלו החלטה אמיצה, אחראית ומנהיגותית שלא קיבלו קודמיהם, והחליטו על יציאה לתוכנית הבראה בשיתוף עם הממונה המחוזי במשרד הפנים. תוכנית הבראת הרשות מתקדמת עקב בצד אגודל ועומדת בכל היעדים שהוצבו והוגדרו כל ידי משרד הפנים, ולפיכך, קריאתו האנוכית והפוליטית של חבר המועצה מר משה ביטון לא רק שלא תועיל להבראת הרשות אלה באה לתקוע מקל בגלגל העגלה שרוב חברי המועצה דוחפים למעלה ההר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן