Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

טענות לאלימות מצד אחד וחובות מצד שני בין בעל דירה וזוג שוכרי דירה בשכונת יצחק בחדרה: “זייף את חתימתי”

בתביעה שהוגשה לבית המשפט בחדרה טוען בעל דירה לחוב שהותירו בני זוג ששכרו את דירת שני החדרים שלו. בכתב ההגנה מגוללת האישה ששכרה את הדירה סיפור שונה

טענות הדדיות בין בעל דירה בשכונת יצחק בחדרה לבין זוג ששכר את הדירה ב-2021. בעל הדירה טוען כי הזוג עזב את הדירה תוך שהוא מותיר חובות ואילו האישה מצידה, מגוללת סיפור שונה של אלימות מצד בעל הדירה.
הסיפור נחשף בתביעה שנידונה בימים אלה בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה, מבקש התובע כי בית המשפט יחייב בני זוג להם השכיר דירה בשכונת יצחק בעיר, לפצותו בעשרות אלפי שקלים בגין דמי שכירות וסכומים נוספים שלא שולמו.

על פי כתב התביעה, ב-25.6.2021, שכרו הנתבעים מהתובע בית מגורים עם 2 חדרים למשך שנה, כאשר סכום השכירות הינו 3,350 שקלים לחודש בתוספת תשלום חשמל לפי קריאת מונה ו-100 שקלים לחודש עבור שימוש במים. לטענת התובע, במשך כל תקופת השכירות הנתבעים פיגרו בתשלומים והתובע בא לקראתם.
ב-13.4.22 נשאר לנתבעים חוב של 5,475 שקלים כלפי התובע, והאחרון דרש מהנתבעים את תשלום החוב. אלא שאז הודיע השוכר כי אין לו איך לשלם את החוב ועל כן הוא לא מתכוון לשלם את החוב והחל לאיים בהגשת תלונה למשטרה ולעשות פרובוקציות, על מנת להימנע מתשלום החוב.

בהמשך כתב התביעה נטען כי ב-10.5.2022 היו הנתבעים אמורים לשלם 3,863 שקלים כולל מים וחשמל, וב10.6.2022 היו אמורים לשלם עוד 3,423 שקלים כולל חשמל. אך ב- 29.5.2022 הנתבעים עזבו את הדירה מבלי להודיע לתובע, מבלי להחזיר את המפתחות של הבית והשערים בחצר, כולל שלט של כניסת רכב. לטענת התובע: “הנתבעים השאירו את הבית בצורה מלוכלכת ביותר עם הרבה חורים בקירות, רשתות קרועות, פירקו ברז מטבח…” ועל כן הוא נאלץ לממן את עלות תיקון הנזקים.

צילום המחשה – לתמונה אין קשר לידיעה

כמו כן לדבריו, הנתבעים חסמו אותו כך שלא יוכל ליצור עימם קשר טלפוני ולא שינו כתובות במשרד הפנים, כדי שלא ניתן יהיה לאתרם. בנוסף, צ’ק הביטחון שמסרו לתובע לא כובד בשל חשבון מוגבל. ועל כן, כאמור, מבקש התובע כי בית המשפט יחייב את השוכרים במלוא סכום התביעה שעומד על 14,761 שקלים, לרבות הוצאות המשפט של התובע.

בכתב הגנה שהוגש בחודש אוקטובר מטעם הנתבעת 2, האישה, היא טוענת כי היא אישית אינה חתומה על החוזה וכי התובע זייף את חתימתה בחוזה אותו צירף לבית המשפט. היא טוענת כי בעל הדירה ניתק את החשמל בדירה באחד מימי תקופת השכירות, זאת על אף שידע כי במקום מתגורר בנם של בני הזוג בן ה-7 חודשים דאז. האישה מציינת כי בעקבות ניתוק החשמל, תכולת המקרר על סך כ-2,000 שקלים הלכה לפח.

בכתב ההגנה מוסיפה האישה כי מצד בעל הדירה נשמעו לאורך התקופה איומים באלימות וגידופים. לאחר תקרית בין השניים החליטו בני הזוג לחפש דירה אחרת תוך שאירועים שונים נוספים גרמו לבני הזוג להגיש תלונה במשטרה ולהזעיק שוטרים למקום.
בכתב ההגנה מציינת האישה כי “לקחו את אחד מהמזוודות שלנו שהיו בחוץ וזרקו על תריס החלון בחדר השינה…”.

עוד נטען כי התובע, בעל הדירה, פנה לאימה של הנתבעת ודרש ממנה לשלם לו 8,000 שקלים למרות שהיא לא חתומה כערבה על החוזה. האישה מוסיפה כי הבית מעולם לא הושאר עם חורים בקירות וכי הרשתות שבמקום ניזוקו מזריקת המזוודה. כמו כן, הברז בדירה היה בעייתי עוד קודם לכן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן