Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יצא צדיק – צפו: שמעון אזולאי מאור עקיבא ריגש את המדינה בתכנית של חיים אתגר בקשת 12 [וידאו]

22:00 אתמול, קר וגשום אבל חם בלב באור עקיבא, התכנית "יצאת צדיק" בקשת 12, רבים מאזרחי המדינה מול הטלוויזיה: חיים אתגר נכנס לבית משפחת אזולאי בעיר ומעניק בשידור חי לשמעון אזולאי את התעודה והמדליה של התכנית. צפו בכתבה המרגשת ששדורה אמש

זה הפך מהר מאוד לשיחת היום, או במקרה הזה, לשיחת הלילה: חיים אתגר, מנחה התכנית “יצאת צדיק” בקשת 12, הגיע אתמול בסביבות השעה 22:00 לביתו של שמעון אזולאי באור עקיבא, כשהכל בשידור חי. אזולאי, שרברב (אינסטלטור), קיבל מאתגר מנות גדושות של חום ואהבה, כשבני משפחתו לצדו מריעים לו במחיאות כפיים, ואת המדלייה והתעדה של יצאת צדיק, זאת לאחר שצולם מתקן תקלת אינסטלציה פשוטה.

אלא שמה שהפך את הסיפור למרכזי וגדול עוד יותר, היה מאחורי הקלעים. בצוות התכנית ראיינו את קרובי משפחתו, את מנהלת עמותת מאיר פנים באור עקיבא, אילנית חפוטה, בה מתנדב אזולאי בתיקון תקלות אינסטלציה ללא עלות, וכן בזק”א, שם הוא מתנדב ביחידת הצוללנים.

חפוטה סיפרה עליו: “בחור מדהים, הוא מתנדב אצלנו בעמותה. בקורונה הפכנו למטבח מפלצתי ענק שמהבוקר עד הערב מבשל ומחלק לבתים, ושמעון היה הפתרון. אני מתקשרת אליו והוא בא ומטפל בסתימות בלי כסף”.

// צילום מסך: מתוך מאקו, קשת 12

אזולאי הציע לאורך כל השנתיים האחרונות, בתקופות הקורונה המאתגרות, כי קשישים תושבי העיר יכולים לפנות אליו ולקבל סיוע בטיפול בתקלות ללא עלות. במקביל לעשייה החברתית, הוא מתייצב תמיד גם כשצריכים אותו בארגון זק”א. לפני 20 שנה הוא הצטרף ליחידת הצוללים ומאז הוא נרתם לכל משימה מבצעית הדורשת את כישוריו. חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק”א סיפר עליו אתמול בתכנית: “הוא בולט במסירות שלו ובצניעות שלו. כשאתה צולל לידו אתה מרגיש בטוח”.

גם בעיריית אור עקיבא פרגנו היום לאזולאי כשפרסמו מודעה עם הכיתוב: “גאים בך”. 

 

צפו בכתבה ששודרה אתמול בשידור חי מאור עקיבא (מתוך “יצאת צדיק”, קשת 12, MAKO) >>

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן