Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שוטר תחנת חדרה זכה לצל”ש על הצלת חייו של אזרח ששקע עם רכבו בנחל עדה ליד אור עקיבא

במרץ 2021 הצליח רס"ב שרון בוחבוט לחלץ אדם שנפל עם רכבו לנחל עדה ליד אור עקיבא - והציל אותו מטביעה ומוות

‏רס”ב שרון בוחבוט, תושב חדרה, המשרת בתחנת חדרה שבמחוז חוף, קיבל השבוע את צל”ש מפכ”ל המשטרה במסגרת טקס הענקת עיטורים וציונים לשבח במשטרת ישראל 2022, זאת בעקבות פעולת חילוץ הירואית שלו במרץ 2021 בנחל חדרה.

בטקס מרגש שהתקיים במשטרת ישראל (7.11) הוענקו עיטורים וציונים לשבח ל-70 שוטרים, שוטרות ואזרחים, על תפקודם וגבורתם ב-33 אירועים מבצעיים שונים שאירעו בשנתיים האחרונות וכללו סיכול פיגועים, מאבק בפשיעה החמורה והצלת חיי אדם. העיטורים והצל”שים הוענקו לשוטרים ולאזרחים שפעלו בנחישות, אומץ לב וחתרו למגע לעיתים עד כדי חירוף נפש.

הטקס נערך במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש, במעמד השר לבט”פ, מר עמר בר לב, מפכ”ל המשטרה, רנ״צ יעקב שבתאי, סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, מקבלי העיטורים ובני משפחותיהם ואורחים נוספים.

רס”ב שרון בוחבוט (במרכז) בטקס | צילומים: דוברות המשטרה

בין מקבלי הצל”שים כאמור, גם רס”ב בוחבוט המשרת בתחנת משטרת חדרה. בתאריך 15.3.21, בדרכו למשמרת ערב, קיבל השוטר דיווח על ‏אזרח ששקע עם רכבו בנחל עדה, בסמוך לאור עקיבא, ובלי שניתן ‏לו מיקום מדויק. ‏כשהשוטר איתר את המקום, הוא ראה שאורות בלם הרכב מאירים ‏מהנחל, קפץ למים העמוקים והגיע לרכב, שרובו היה שקוע במים. ‏

“‏שרון הבחין באזרח שנפצע ברגליו, כשהוא לכוד ברכב ופניו צמודות ‏לכיס האוויר שבתקרת הרכב ובסכנת חיים ממשית”, נכתב בתיאור הענקת הצל”ש. “דלת הנהג ‏הייתה נעולה, ולא היה אפשר לפתוח אותה בשל הוואקום שנוצר ‏מהמים, ולכן הוא פרץ אותה בקושי רב באמצעות סכין אישית,  ‏רס”ב בוחבוט חילץ את האזרח והעלה אותו לגג הרכב שהיה מעל ‏פני הנחל עד שהגיעו כוחות הכבאות וההצלה, שסייצו לחלץ את ‏השניים באמצעות סירת גומי.‏ ‏במעשהו מנע השוטר טביעה והציל את חייו של האזרח. ‏ ‏צל”ש המפכ”ל מוענק לרס”ב שרון בוחבוט על הצלת חיים והצטיינותו ‏בפעילות משטרתית תוך הפגנת חתירה כמגע וגילוי יוזמה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן