תושב אור עקיבא תובע מעל 11 אלף ש"ח ממרפאת שיניים בגלל שן תותבת

שן תותבת שנשברה אילצה תושב העיר להגיע למרפאה * הטיפול לא צלח, השן נפלה שוב ובמרפאה ביקשו ממנו להחליף את שתי התותבות המלאות בפיו * זה נגמר בתביעה * מכבידנט בכתב ההגנה: "בוצע ניסיון אמיתי לתקן את התותבת, יש למחוק את התביעה על הסף"

מ"ז, תושב אור עקיבא, הגיש לבית המשפט השלום בחדרה תביעה כספית בגובה 11.5 אלף שקלים נגד "מכבידנט" שירותי רפואת שיניים סניף פרדס חנה. זאת לאחר שלדבריו, טיפול בתותבת עליונה בפיו הסתבכה.
על פי התושב, בחודש ינואר 2022 נשברה לו שן תותבת עליונה. הוא קבע תור למכבידנט, שם כאקט של עזרה ראשונה, הדביק רופא השיניים את השן – אך לטענת התושב, השן נפלה פעם נוספת שעתיים לאחר הביקור במרפאה.

על פי התושב, הוא קבע פעם נוספת תור, אז נאמר לו על ידי הרופא, זאת על פי התביעה, כי צריך להחליף את כל התותבת בעלות של 2,300 שקלים. התושב הסכים ולדבריו, החלו מדידות שנמשכו כ-4-5 חודשים עד להשלמת התותבת החדשה.
"הגעתי לסניף", מתאר האיש, "שמו לי את התותבת אך היא הייתה לא נוחה כפי שהובטח. חזרתי כעבור מספר ימים, הוא הבין שהתותבת אינה תקינה וזרק אותה לפח".

בשלב זה נאמר לתושב כי תעשה תותבת חדשה אולם רק בתנאי שגם התותבת התחתונה תוחלף. "בלית ברירה לקחתי הלוואה ולעשות את התותבת התחתונה בעלות 11,509 שקלים, למרות שזו טעות שלהם שלא יכלו לעשות את העליונה כמו שצריך".
בכתב ההגנה של "מכבידנט", שהוגש על ידי ד"ר יעקב מוריץ, מנהל השירות הרפואי, נכתב כי "טענות התובע הינן טענות שברפואה, ובכדי להוכיחן על התובע לצרף חוות דעת רפואית מטעמו – אך לא פעל כך…בעל הדין לא צירך חוות דעת ולא יכול להוכיח עניין שברפואה מטעמו כאמור".

טיפול שיניים | המחשה: פיקסביי

ב"מכבידנט" אומרים כי לנוכח המצב, "מתבקש בית המשפט להפעיל את סמכותו ולדחות או למחוק את התביעה על הסף, או לחילופים, בית המשפט יקבע כי לא יכול לדון בתביעה זו מאינה מתאימה להתברר בבית משפט נכבד זה".

עוד טענה "מכבידנט" בכתב ההגנה כי "בוצע ניסיון אמיתי לתקן את התותבת שלא צלח ועל כן נותר הצורך בביצוע תותבת עליונה חדשה. הוצא לתובע לבצע את התותבת העליונה ללא תשלום והוסבר לתובע כי יש צורך בהחלפת התותבת התחתונה לצורך איזון סיגרי. הוצעה לתובע הנחה בגובה שיעור 15% עבור התותבת התחתונה. יש לזכור כי הצורך בהחלפת התותבת נבע משבירת שן בתותבת העליונה שהינו לחלוטין באחריותו.

"כמו כן, ידוע בפרקטיקה המקצועית כי ביצוע תותבת עליונה חדשה שתתפקד למול תותבת תחתונה שכבר מתפקדת, אינו טיפול מקובל".
לסיכום הדברים טוענים במכבידנט כי מדובר ב"תביעה קנטרנית העולה לכדי השחתת זמנו היקר של בית המשפט ויש לסלקה על הסף".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא על המפה: מתחם 'ביג' בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן