Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חדרה: הפעיל החברתי המקומי ישראל פנחסי -הלך לעולמו

אבל בחדרה: תושב העיר והפעיל החברתי ישראל פנחסי, הלך בסוף השבוע  לעולמו. הלווייתו תתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 16:00 בבית העלמין החדש בחדרה.

מי שבשרה על הבשורה המרה היא בתו מירב שפרסמה את מודעת האבל ברשת החברתית. “בצער רב אני מודיעה כי אבי, ישראל פנחסי, נפטר הבוקר”, כתבה ולא הוסיפה הרבה.

“הוא היה איש של מילים חדות ומושחזות אבל עמוק בליבו בערה אהבת אדם גדולה. בזכותו ובהשפעתו ולאחר שיחות רבות איתו, החלו לפני שנתיים שבתות תרבות בחדרה”

פנחסי היה אדם מוכר מאוד ברחוב החדרתי פעיל ציבורי ופוליטי שלא חסך את דעותיו ואמירותיו בשום שלב. בין היתר הוא היה דובר מרחב החוף במפלגת קדימה בעשור הקודם ותמך באופן נרחב בצביקה גנדלמן לראשות עיריית חדרה. לימים הצליח לראות את גנדלמן כובש את כיסא ראש העיר.

 

אישתו של פנחסי, רחל, הלכה לעולמה לפני מספר שנים. אישתו זכורה כמנהלת בבית ספר הגורן, שעבותה הופסקה בעקבות פרשייה שנויה במחלוקת. לימים, לאחר שנפטרה, זכתה להתנצלות מהעיתון המקומי שפרסם אודות הסיפור.

פנחסי לחם ונאבק בנושאים רבים גם בפן המקומי וגם בפן הארצי וזכה בעקבות כך להערכה רבה, אך בדרך צבר לו לא מעט ‘אויבים’. ובכל מקרה, דבר מותו הכה בהלם את התושבים הרבים שהכירו אותו ואלה ספדו לו ברשתות החברתיות.

ראש העירייה צביקה גנדלמן, כתב לזכרו מספר מילים אותם פרסם: “ישראל פנחסי שהלך לעולמו, היה אדם מאמין, מאמין בצדק, באמת, בזכות לחיות ולתת לאחרים לחיות. הוא הלך בדרכי אבות, כבנו של חבר מועצת העיר בשנותיה הראשונות, ולא היסס לצאת למאבקים רבים על דמותה וציביונה של חדרה בה נולד ואותה אהב מעומק לבו”.

גנדלמן הוסיף: “ידענו מאבקים משותפים בהם ראיתי מקרוב את הנחישות ואומץ הלב שאייפנו אותו כל כך, ידענו גם חילוקי דעות והתווכחנו. הוא היה איש של מילים חדות ומושחזות אבל עמוק בליבו בערה אהבת אדם גדולה. בזכותו ובהשפעתו ולאחר שיחות רבות איתו, החלו לפני שנתיים שבתות תרבות בחדרה. את שבת התרבות הראשונה של תש”פ נקדיש לזכרו ישראל היקר, תחסר לכולנו מאוד”.

הלוויתו כאמור תתקיים ביום ראשון, 22.9.19, בשעה 16:00 בבית העלמין החדש בחדרה. הציבור מוזמן לחלוק לו כבוד אחרון.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן