Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הישג: הכדורגלן אלון דרעי, בן אור עקיבא, חתם בליגת המכללות בארה”ב (וידאו)

דרעי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בהפועל עכו והפועל חדרה, יזכה גם למלגה לתואר ראשון באוניברסיטה בפלורידה

הישג גדול: הכדורגלן הישראלי אלון דרעי חתם חוזה של 4 שנים בליגת המכללות של ארצות הברית. הקשר האחורי שגדל במכבי חיפה ושיחק בהפועל עכו והפועל חדרה, יחל ללמוד באוניברסיטת FGCU בפלורידה, קיבל מילגה לתואר ראשון וישחק בליגת ה-DIVISION1. 

אייל חי, מאמן, מרצה ויועץ לשיפור ביצועים בענף הכדורגל פירגן לדרעי: “איך הכדורגלן אלון דרעי פרץ לליגת המכללות בארה”ב וחתם חוזה ל-4 שנים בזמן ש-99% מהכדורגלנים בארצנו לא מצליחים להגיע לליגת העל או לליגה הלאומית? כשהתחלתי לעבוד עם אלון דרעי, הוא היה שחקן בנוער של הפועל חדרה, אפילו לא שחקן בוגרים באותה תקופה”.

צפו בביצועיו של דרעי בהפועל עכו, בשנה שעברה (מתוך עמוד היוטיוב של Video Ball) >>

עוד ציין חי כי “אחרי שעבדנו יחד על הפן המנטלי, אלון את לראות את החיים ואת המשחק אחרת, התחיל לחשוב ולפעול אחרת ואז התחילו לקרות פריצות דרך מדהימות בקריירה שלו. בתהליך המשותף שלנו, עזרתי לאלון בין השאר להתגבר על פחדים שהיו לו והוא לא היה מודע אליהם, מה שגרם לו ליזום יותר, להעז ולקחת יותר סיכונים (הוא כבוש שער כבר אחרי המפגש השני שלנו יחד, אחרי שלא הצליח לעשות זאת במשך 8 חודשים קודם לכן!).

“אז היום אחרי ששיחק בשתי הליגות הבכירות בישראל (ליגת העל והליגה הלאומית) בהפועל חדרה ובהפועל עכו, אלון חתם חוזה ל-4 שנים באוניברסיטת FGCU בפלורידה ואפילו קיבל מילגה לתואר ראשון! מעבר לזה, הוא משחק ב-DIVISION1, שזו ליגה מדהימה והמתקנים והתנאים שעומדים לרשותו בחיי היום-יום טובים יותר מרוב מועדוני הכדורגל במדינת ישראל. איזה כיף”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן