Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

למרות שלא היה קל: אסף כהן הוכתר כאלוף המכביה בתחרויות הגולף בקיסריה | צפו בתמונות

כהן, בן ה-29 מאור עקיבא זכה במדליית הזהב לאחר שצלח את התחרות עם 283 חבטות גולף בלבד ו-5 UNDER PAR. במדליית הכסף זכה ג'רמי פוקס חבר המשלחת האוסטרלית – המשלחת הגדולה ביותר במשחקי המכביה ה-21, שהשלים את התחרות עם 288 חבטות

אלוף ישראל בגולף ב- 8 השנים האחרונות, אסף כהן בן ה-29 מאור עקיבא, שחקן מועדון הגולף קיסריה, זכה אמש (חמישי) במדליית הזהב והוכתר – זו הפעם השנייה ברציפות, כאלוף המכביה בתחרויות הגולף. 

לאחר שקיבל את מדליית הזהב מידי מארח תחרויות הגולף של המכביה, מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי, סיפר אסף כהן הנרגש “כבנו של אלוף ישראל בגולף בעבר, אבי כהן, אפשר בהחלט להגיד שנולדתי כאן – במועדון הגולף קיסריה. כבר כילד הייתי חוזר מהגן מחליף בגדים ומגיע להתאמן כאן במועדון”.

כהן, בן ה-29 מאור עקיבא זכה במדליית הזהב לאחר שצלח את התחרות עם 283 חבטות גולף בלבד ו-5 UNDER PAR. במדליית הכסף זכה ג’רמי פוקס חבר המשלחת האוסטרלית – המשלחת הגדולה ביותר במשחקי המכביה ה-21, שהשלים את התחרות עם 288 חבטות.

במדליית הארד זכה איתי כהן הצעיר (17), תושב אור עקיבא אף הוא אך ללא קשר משפחתי לאסף. כהן, שחקן מועדון הגולף קיסריה, השלים את התחרות עם 291 חבטות גולף.

בתחרות הקבוצתית זכתה נבחרת ישראל בגולף, שבה משחקים; רועי אדלמן, יאיר טאלר, איתן סלומון, אסף כהן, קובי חכם, איתי כהן, דניס ליאונוב, אורן גרי, איתמר כהן, דור חכם ואלעד חסון.

מועדון הגולף בקיסריה, ארח במסגרת תחרויות הגולף של המכביה ה-21 כ-250 גולפאים יהודים מ-18 מדינות שונות  וביניהן : ארה”ב, גרמניה, אוסטרליה, ארגנטינה, אנגליה  דרום אפריקה, מקסיקו, ספרד, סקוטלנד, אורוגוואי, קנדה, שוודיה, צרפת ועוד.  הגולפאים והגולפאיות בגילאים השונים שהפגינו נחישות רבה , התמדה וכישורי משחק מעולים בקטגוריות השונות הקבוצתיות והאישיות  ציינו בסיפוק גדול כי זכו לחוויית גולף בלתי נשכחת ושיבחו במיוחד את תנאי המגרש המעולים.

// אסף כהן (במרכז) עם מיכאל כרסנטי מנכל החברה לפיתוח קיסריה (משמאל) והסמנכל ליאור פריטי – מארחי המכביה, במועדון הגולף של קרן אדמונד דה רוטשילד, בקיסריה. צילום: ליה להב אמיר

מיקי קליגר סגן יו”ר קרן אדמונד בנימין דה רוטשילד, במסגרתה פועל המועדון הבינלאומי התקני היחיד בישראל, ציין כי משחקי הגולף משקפים את חזון משפחת רוטשילד לדורותיה לקידום האחדות בין יהודי העולם בהגינות, במקצועיות ובכבוד הדדי – ערכים שכולם מגולמים במשחק הגולף והם הסיבה לכך שהברון אדמונד דה רוטשילד דאג להקים בישראל את מגרש הגולף בקיסריה. כאז כן עתה, אלו הם בדיוק הערכים שאותם מקדמת הברונית אריאן דה רוטשילד בכל אחד מנדבכי העשייה של קרן אדמונד בנימין דה רוטשילד ואנו גאים להמשיך במסורת ולארח את משחקי הגולף של המכביה גם השנה”.

מיכאל כרסנטי, מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה ציין בדברי ברכתו לזוכים בתחרויות: “הייתה זו עבורנו זכות גדולה ומרגשת לארח את משחקי המכביה ה- 21 במגרש הגולף הבינלאומי שלנו בקיסריה, שהפך ב-12 הימים האחרונים לכפר אולימפי שוקק פעילות לגולפאים יהודיים מכל העולם. המכביה אינה רק מפעל ספורט ייחודי, זהו מפעל חינוכי ציוני ולאומי שאנו גאים להיות חלק ממנו מזה שנים. לרבים מהגולפאים אין זו הפעם הראשונה שהם מגיעים לכאן ליטול חלק באירוע הספורט המיוחד, נשמח תמיד לשוב ולקבל אתכם בזרועות פתוחות במועדון הגולף בקיסריה,  ואין צורך לחכות עד המכביה הבאה כדי לחזור לישראל וליהנות מכל מה שהארץ המיוחדת שלנו מציעה ומאפשרת”.

מנהל מועדון הגולף קיסריה, ליאור פריטי המכהן כסמנכ”ל פיתוח ותיירות בחברה לפיתוח קיסריה הוסיף : “טורניר הגולף המנוהל כולו על ידי צוות המועדון הוא ללא ספק מהמורכבים הקיימים בעולם הגולף, היות ומדובר בשבועיים רצופים של גולף עם שבע קטגוריות שונות: קבוצתיות ואישיות, מבחינתנו לכל אחד ואחת מהגולפאים מגיעה מדליה על המאמץ הרב שעשו כדי להגיע לישראל ולהיות חלק מהתחרות היפיפיה הזו שהפכה למסורת ייחודית.  בטוחני שמשחקי המכביה יסחפו עוד ועוד גולפאים מכל העולם ויביאו לחיזוקו ולצמיחתו של הגולף הישראלי”.

כרסנטי ופריטי הודו גם לצוות המועדון המסור שעבד מסביב לשעון כדי להבטיח חווית משחק מהנה ומקצועית, לשותפים במנהלת המכביה, למתנדבים הרבים שסייעו  ולכל מי שהשתתף בארגון ובהפקת המכביה ה-21.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן