Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סמל נ’ מפרדס חנה-כרכור הוכשר כצוללן: “התחלתי להבין את גודל האחריות של התפקיד”

נ' בן 20, למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב מדעי המחשב וגיאוגרפיה | לדבריו, "לאחר שהתנסינו יותר בסדרת סימולטורים, התחלתי לחוות ולהבין את גודל האחריות של התפקיד והעבודה שלי, הבנתי שכל דבר קטן שאעשה ישפיע על הצוללת כולה והצלחתה במשימה"

גאווה מקומית: הכירו את נ’ שסיים בימים אלו את הכשרת הצוללן היוקרתית בבסיס זרוע הים שבחיפה. טקס הסיום נערך בראשות ראש המטה וסגן מפקד זרוע הים, תת אלוף גיא גולדפרב, מפקד בסיס ההדרכה, אלוף משנה תמיר שמש, סגן מפקד שייטת הצוללות, סגן אלוף א׳, קציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

קורס צוללן, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, המכשיר לוחמי חוד בשייטת הצוללות של זרוע הים, אליו מתמיינים מאות מועמדים בכל שנה, ואורכו שנה וחודשיים.
השייטת מהווה כוח תקיפה וכוח מודיעיני מעומק האויב, ורק באמצעות חשאיות מרבית מסוגלים הצוללנים לבצע משימות מבצעיות רבות הרחק מחופי ישראל.
עם סיום הקורס, מוענקות לבוגריו דרגת סמל וסיכת צוללן. המסיימים עתידים לאייש את תפקידי הלחימה השונים בצוללות.

// סמל נ’. צילום: דובר צה”ל

סמל נ’ מפרדס חנה-כרכור סיים בימים האחרונים בהצלחה את הקורס, במחזור 122. נ’ בן 20, למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב מדעי המחשב וגיאוגרפיה. בזמנו הפנוי אוהב להתאמן, לשחק כדורסל, כדורגל, כדורעף ולגלוש. נ’ היה במכינה קדם צבאית אשר פועלת לציונות, הכרת ואהבת הארץ. לקראת שירותו בשייטת ותחילת הקורס דיבר עם צוללני עבר שסיפרו לו קצת על השירות המשמעותי והאנשים שהופכים מהר מאוד למשפחה, “הקורס הוא חברתי וגורם לך לעבוד בצוות ולעזור אחד לשני”.

נ’ מספר על ההפלגה הראשונה שלו ואומר כי היא ממצה את כל מה שלמד, “האווירה הייתה מדהימה ומכילה של אנשי הצוות ושרואים ישר את כל הקשרים שנוצרו”.
ובכך מסכם: “לאחר שהתנסינו יותר בסדרת סימולטורים, התחלתי לחוות ולהבין את גודל האחריות של התפקיד והעבודה שלי, הבנתי שכל דבר קטן שאעשה ישפיע על הצוללת כולה והצלחתה במשימה. ידעתי שבמקום הזה אני רוצה להיות ולצמוח. מלא ציפייה להתחיל את תפקידי החדש”. במועצה ובדובר צה”ל מפרגנים ואיחלו לו: “ישר כח ובהצלחה בהמשך”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן