Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הסרט המדובר של השבוע: על אלעד בן נון, “צייד הפדופילים” שגדל בחדרה ונכנס למאסר

הסרט המדובר של השבוע: על אלעד בן נון, “צייד הפדופילים” שגדל בחדרה ונכנס למאסר

סיון כהן חזרה בפרק הבכורה של "ברגע האמת", תכנית תחקירים חדשה ברשת 13, לסיפור המדהים על בן נון, במקור מחדרה, שהציג עצמו כנער בן 15, יצר קשר עם עשרות אנשים במטרה להיפגש ולקיים איתם יחסי מין. כשנפגשו, איים לחשוף אותם כפדופילים וסחט אותם בסכומים שהגיעו למאות אלפי שקלים

השבוע (שלישי) שודר ברשת 13 אחד הסרטים הדוקומנטריים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה – שזכה לקדימונים רבים והוגדר כ”סרט שכל מי שחי במדינה הזו – צריך לראות”.  
מדובר היה בפרק הבכורה של “ברגע האמת”, תכנית תחקירים חדשה ברשת 13 בהגשת סיון כהן-סבן. התכנית חזרה אל פרשת “צייד הפדופילים” אלעד בן נון, יליד חדרה שגדל בעיר. בית המשפט המחוזי בלוד גזר עליו בשנת 2021 – 11 שנות מאסר, לאחר שהודה והורשע בסחיטה ואיומים של כמה עשרות גברים.

// אימו אלעד בן נון , מתוך הסרט. צילום מסך: רשת 13 

לפי כתב האישום שהוגש במרץ 2019, בן נון (כבן 39 כיום) יצר קשר עם עשרות אנשים והציג את עצמו כנער בן 15 שמעוניין להיפגש ולקיים יחסי מין. כשנפגשו, איים לחשוף אותם כפדופילים וסחט אותם בסכומים שהגיעו למאות אלפי שקלים.

“אלעד בן נון, טוען שתעשיית הכסף התחילה מהפגיעה האישית שלו כילד קטן, בשנות ה-90 בחדרה”, תיארה סיון כהן. בן נון תיאר: “עברתי 3 שנים של גיהנום ממש. חבר של אבא שלי ז”ל עשה דברים שאני מאמין שאם יש חלק באיזשהו עולם מתעללים בו בכל רגע נתון”.

// אלעד בן נון בחקירה. צילום מסך: רשת 13 

אמו התראיינה לתכנית וסיפרה: “הוא היה ילד מופנם, לא משתף. צובט לי על אלעד כילד. אלעד הוא הרביעי, ילד טוב. אמת לא היה מהילדים המופרעים שיוצאים לרחוב ונשארים עד הלילה. היינו משפחה מאוד מאושרת והם גדלו על ערכים טובים. אבל, תאמיני לי, קשה לי”.

מכונת הסחיטה שבנה בן נון יכלה להמשיך לייצר כסף עוד שנים אבל רגע המפנה התרחש ב-27.1.19 אז התפוצצה הפרשה שיש שהגדירו כמחדל מסוכן שמגיע לכל בית ובית בישראל – פדופיליה ברשת. מאור צור, כתב פלילי, סיפר: “אני 15 שנים סקרתי את העולם הפלילי. התנהלות כזאת של רשות אכיפת חוק בחיים לא ראיתי”.

יש לציין כי בן נון, יליד 1984 וגרוש ללא ילדים, נולד למשפחה במצב סוציו-אקונומי נמוך והוא החמישי מבן שישה אחים. הוא נשר ממסגרת לימודים לאחר 10 שנות לימוד כדי לסייע בפרנסת המשפחה. במסגרת חוות דעת שעבר על ידי עורכות דינו לילך מאיר-וולף וענת יערי מטעם הסנגוריה הציבורית, לקראת שלב ההוכחות במשפטו שיחל בקרוב, עלה כי בילדותו עבר בן נון תקיפה מינית על ידי מכר קרוב של אביו. האירועים הקשים התרחשו במספר רב של הזדמנויות שבן נון היה בן הגילאים שנה-ל-10. הפגיעות מיניות נפסקו שהמשפחה עברה דירה, בן נון סיפר לעורכות דינו שאותו אדם שתקף אותו מינית היה אומר לו, “אם אבא יידע הוא יהרוג אותך- תיזהר”.

ואולם, לא כולם התלהבו מהתחקיר. באתר טיים-אאוט נכתב: “התחקיר של סיון כהן-סבן הביא בעצם רק צד אחד: הצד של אלעד בן נון, שמאחורי היומרה שלו להיות “הרע שמנצח את הרעים” יש, בסופו של דבר, עבריין שתלוי נגדו אישום לא פשוט של סחיטה. במשדר המסכם (שהרבה פחות אנשים ראו מאשר התחקיר), כהן-סבן עוד התגוננה ש”לא אכפת לה שבן נון יישב 40 שנה בכלא”, אבל בחירת המרואיינים בתחקיר – רעייתו לשעבר של בן נון, עורך הדין שלו וכתב המשטרה לשעבר של חדשות 13, מאור צור, שתמך בגרסה של בן נון, לא מותירים מקום לספק לגבי השאלה לאן הלכה נטיית הלב של יוצרי התחקיר”.

צפו בפרק המלא של “ברגע האמת” – מתוך אתר האינטרנט של רשת 13 >> 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן