בחדרה, בנימינה וזכרון יעקב מתחילים את הרישום לגני הילדים וכיתות א’ לשנת תשפ”ב

בעקבות הקורונה - ברוב המקומות הרישום ייעשה בטלפון או באמצעות אתרי האינרטנט של הרשויות
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הצטרפו אלינו

ארכיון כתבות

בחדרה, בנימינה וזכרון יעקב מתחילים את הרישום לגני הילדים וכיתות א’ לשנת תשפ”ב

בעקבות הקורונה - ברוב המקומות הרישום ייעשה בטלפון או באמצעות אתרי האינרטנט של הרשויות

מגדלור-פיד ♋

שנת הלימודים תשפ”א על שלל אתגרי הקורונה עדיין בעיצומה, אך בעיריות ובמועצות נערכים כבר לרישום לקראת שנת הלימודים הבאה – תשפ”ב.

כך למשל, בעיריית חדרה הודיעו על רישום לגני הילדים וכיתות א׳ בעיר. ב-14.1.2021 עד 3.2.2021 אגף החינוך בעיריית חדרה יקיים רישום  לגני הילדים ולכיתות א׳ לשנת הלימודים  תשפ״ב. גם השנה הרישום הוא אינטרנטי ואין צורך להגיע פיזית לאגף החינוך. העירייה הודיעה כי “בתקופת הרישום אנו נפעיל מוקד תמיכה טלפונית רצוף בימים א׳ עד ה׳ בשעות 8:00 עד 15:00. בימי ג׳ עד 17:00, בטלפון רב קווי 04-6303179 פרטים מלאים באתר העירייה.

בבנימינה גבעת עדה, הרישום לגני המועצה וכיתות א’ לשנת הלימודים תשפ”ב יחל בשבוע הבא ויתקיים בין התאריכים 14.1.21-03.02.21. הרישום יבוצע בלינק דרך אתר המועצה כאשר יש לעיין באיגרות הרישום. ביום שלישי 5.1.2021 התקיים מפגש זום – הכרות  לקראת הכניסה לגנים. מהמועצה נמסר: “המפגש  בהשתתפות מנהלת אגף חק”ר, מנהלת קדם יסודי, מנהלת השירות הפסיכולוגי ונציגת משרד החינוך”.

ובזכרון יעקב, מחלקת החינוך נערכת לפתיחת שנת הלימודים תשפ”ב ופותחת את הרישום לגני הילדים וכיתות א’. הרישום יתבצע באתר המועצה בתאריכים 14.1-3.2.21, כאשר ההרשמה לצהרוני גני הילדים תתבצע בנפרד בחודשים יולי-אוגוסט 2021 באתר עמותת זמארין. ההרשמה לצהרוני בתי הספר מתבצעת באמצעות מזכירות מסגרות החינוך, בתקופת ההרשמה לשנת הלימודים תשפ”ב. פרטים מלאים מופיעים באתר המועצה.

303731cookie-checkבחדרה, בנימינה וזכרון יעקב מתחילים את הרישום לגני הילדים וכיתות א’ לשנת תשפ”ב

האם הכתבה עניינה אותך? 👆

שתפו את הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

מגדלור-פיד ♋

מגדלור-פיד ♋

עוד ניוז >>

 

אולי יעניין אותך


 

דילוג לתוכן