Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לאחר הביקורת על שלטי “הנשים יישרפו בגיהינום” באור עקיבא: מונה אחראי לוחות מודעות בעירייה

בעיריית אור עקיבא מאשרים כי המודעות שנתלו בחודשיים האחרונים, נתלו בשעות הקטנות של הלילה ונתלשו והוסרו באותו בוקר על ידי הפקח, ובמקביל נעשה ניסיון לאתר את פורעי החוק שככל הנראה, מדובר באנשים מחוץ לאור עקיבא

ממלא מקום ראש העיר אור עקיבא, אלי אנקונינה, הורה למנהל אגף ביטחון בעירייה, יהודה מימון, למנות אחראי על לוחות המודעות בעיר. ההוראה מגיעה לאחר ששלטים שנתלו בחודש האחרון ברחבי העיר, ביניהם מודעות ענק עם מסרים משפילים לכאורה, עוררו סערה בקרב תושבים בעיר וכן המרכז הרפורמי לדת ומדינה ושדולת הנשים. 

ממידע שהגיע לידינו עולה כי אכן מונה אחראי מטעם העירייה על לוחות המודעות ובעירייה ציינו כי המודעות שנתלו בחודשיים האחרונים, נתלו בשעות הקטנות של הלילה ונתלשו והוסרו באותו בוקר על ידי הפקח, ובמקביל נעשה ניסיון לאתר את פורעי החוק שככל הנראה, מדובר באנשים מחוץ לאור עקיבא.

עם זאת, בפועל, המודעות לא הוסרו יום למחרת ונותרו במקום מספר ימים ובחלק מהלוחות אף שבועות – דבר אשר גרם לפנייה משותפת של שדולת הנשים והמרכז הרפורמי לעירייה בדרישה להסיר את המודעות הפוגעניות.

הפקח האחראי יצטרך לוודא ששולמה אגרה כחוק ושהמודעות הולתמו בחתימת העירייה כמתחייב. אנקונינה הורה כי מודעות שלא עברו את אישור העירייה, יש לתלוש מיד ובמקביל לנסות לאתר את מפרי החוק.

// דוגמא לשלטים שנתלו על לוח מודעות באור עקיבא, בעת האחרונה 

כזכור, בחודש שעבר פרסמנו כי בפעם השנייה בתוך שבועות נתלו שלטים כנגד מי שמשתמש בטלפונים ניידים חכמים על גבי לוחות מודעות באור עקיבא.

מדובר בשלטי ענק, השייכים לגורמים חרדיים על דעת רבנים, המוצאים את מקומם במרחב הציבורי על גבי לוחות מודעות ותופסים שטח רחב על חשבון מודעות אחרות. השלטים מדברים על האיסור החמור של החזקת סאמרטפון, צניעות והאיסור בחבישת פאה נוכרית שתביא לשריפת האישה ”בגיהינום“.

על אחד השלטים נכתב: “דעת תורה בדבר החזקת אייפון, בלקברי וכד’. הנני להודיע לאחינו בית ישראל החרדים לדבר ה’, שמכשירי: ‘אייפון’, ‘בלקברי’, ‘מחשב כף יד’ ודומיהם, כיוון שהם פוחים לגלישה באינטרנט! ואין בהם אפשרות חסימה, ע”כ. הם בכלל העוון החמור הרובץ על האינטרנט שכל באיה לא ישובון. ואיסור חמור להחזיקם, או לקנות ולמכור מכשירים אלו, ללא שום הוקרת היתר, וחלילה להתפתות לטענות של צרכי מבחר וריווח ממון”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן