Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המנקה ניקתה את הבית ברחוב מנחם בגין בחדרה – אבל גם את הכספת

בין הגניבות על פי כתב האיושום: 40 ו- 10 אלף שקלים מהכספת ו-2,000 שקלים שהחביאה במכנסיה. בנוסף - כשנעצרה נתפסה עם שקית סמים וסרבה למסור אותה לשוטרים

בזמן שהדיירים שהו בחופשה, המנקה ניקתה את ביתם בחדרה וגם את הכספת. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד סופיה ס’ (25), תושבת חדרה, בגין גניבה בידי עובד, ממעבידו והפרעת שוטר במילוי תפקידו, לאחר שעל פי החשד גנבה ממעסיקיה סכום של 50 אלף שקל וכן הפריעה לשוטרת במילוי תפקידה.

על פי כתב האישום, התגוררו הדיירים בביתם ברחוב שדרות מנחם בגין בחדרה והעסיקו את הנאשמת כעוזרת משק בית בביתם. ב-1.8.20, בשעה שאינה ידועה במדויק, בעוד בני הזוג שהו בחופשה מחוץ לבית, הגיעה הנאשמת לבית כדי לעבוד. במעמד זה, נטלה הנאשמת צרור מפתחות שהיה בבית ובו מפתח של הכספת שהייתה מונחת מעל ארון בחדר, פתחה באמצעותו את הכספת ונטלה ממנה סכום של כ-40 אלף שקל ויצאה מהבית.

בהמשך כתב האישום מתוארים מקרים נוספים בהם גנבה המנקה סכומי כסף מהבית, למשל ב-20.8.20, נטלה הנאשמת סכום כסף בסך 10 אלף שקל, שהיה בתוך ארון עליון במטבח ויצאה מהבית. במקרה נוסף, ב-24.8.20, לקחה הנאשמת סכום של 2,000 שקלים שהיה בתוך הארון העליון במטבח והכניסה אותו למכנסיה. בהמשך, כאשר הגיעו המתלוננים לבית, הטיחו בה כי ראו אותה נוטלת את הכסף במצלמות האבטחה, אז הוציאה הנאשמת את הכסף ממכנסיה והחזירה להם.

גנבה מכספת הבית | צילום ארכיון להמחשה: מצלמת אבטחה | לתמונה אין קשר לכתבה

בעקבות גניבותיה, ב-10.11.20 בשעה 17:30 או בסמוך לכך, הגיעו שוטרים לביתה של הנאשמת ברחוב המעפילים בעיר, על מנת לעכבה לתחנת המשטרה. משהבחינה השוטרת בשקית עם חומר החשוד כסם ושאלה את הנאשמת על כך, תפסה הנאשמת את השקית בידה וסירבה לתת אותה לשוטרת, למרות הפצרותיה. עד שהשוטרת נאלצה לתפוס אותה ולשחרר את אחיזתה מהשקית.

בכתב האישום נטען בנוסף כי באותן הנסיבות, בזמן שהשוטרת חיכתה לנאשמת שתתלבש, ניסתה הנאשמת לברוח והחלה לרוץ לעבר דלת המרפסת, אך נבלמה על ידי השוטרת. בהמשך ניסתה הנאשמת לברוח בשנית, והחלה לרוץ לעבר דלת הכניסה לחדר תוך שהיא מקללת את השוטרת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בן 22 נדקר בקטטה באור עקיבא

אלימות באור עקיבא במוצאי השבת. בשעה 18:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן