Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הצטיינו והצליחו: חיילים מחדרה, פרדס חנה-כרכור ואור עקיבא בין המצטיינים לראש השנה תש”פ

הצטיינו והצליחו: חיילים מחדרה, פרדס חנה-כרכור ואור עקיבא בין המצטיינים לראש השנה תש”פ

מ”ר מאור שהיא, מתגורר בחדרה, חובש פלוגתי בגדוד 402, מצטיין מפקד אגד 215.

מאור התגייס באוגוסט 2017 לחיל התותחנים. לאחר חודשיים בסוללה יצא לקורס חובשים. עם סיום הקורס שימש במשך שנה וחודשיים גם כחובש בסוללה שלו וגם כמש”ק אלפא (אחראי על כלי בשם אלפא). ״היה קשה לעשות שני תפקידים בו זמנית”, הוא מספר, “אבל עמדתי באתגר״. באותו זמן קיבל מאור גם הצטיינות אימון חורף והוקרת תודה ממפקד האגד.

לאחר מכן עבר לתרגיל הגדודי  הו הוא הפך להיות חובש פלוגתי של פלוגת המפקדה, ועל כך הוא מספר: ״אני מאוד נהנה מהתפקיד, הוא תמיד מאתגר אותי, תמיד יש מה לעשות ואני מרגיש בו משמעותי. עם כל הקושי טוב לי בגדוד, האנשים פה מדהימים״.  למאור שני אחים- אחות בת 17 ואח בן 19, שהתגייס גם הוא לחיל התותחנים ועם סיום הכשרתו יגיע גם הוא לגדוד 402, הגדוד בו משרת מאור.  מאור נבחר להיות מצטיין מפקד אגד 215 בטקס שנערך לכבוד ראש השנה, ועל כך הוא מספר: ״הופתעתי כשקיבלתי את ההצטיינות, עשיתי פשוט את העבודה שלי. זה כיף להרגיש שהעבודה שלך משתלמת שנהנים ממנה”.

מאור שהיא. צילום: דובר צה”ל

רב”ט ירדן קמחי, מתגוררת בפרדס חנה כרכור, לוחמת באגד 215.

ירדן התגייסה בנובמבר 2018 לחיל התותחנים. משנה טכני במפי”ק (מרכז פיקוד ירי קדמי) – אחראית במסגרת תפקידה על ניהול האש הארטילרית. כרגע נמצאת במחלקת המבצעים של הגדוד ובנוסף להיותה לוחמת משמשת כחמ”ליסטית. “החמ”ל הוא המוח של הגדוד”, היא מסבירה, “משם הכל מתנהל. באירועים מבצעיים יש צורך בהמון קור רוח”.

על השירות בלוחמת היא מספרת: “זה הרצון לתרום מעבר ולתת כמה שאני יכולה . רציתי להתפתח, לדחוף את עצמי לקצה, לצאת מאזור הנוחות שלי״. ירדן נבחרה לקבל אות הצטיינות ממפקד אגד 215 בטקס שייערך לכבוד ראש השנה, ועל כך היא מספרת: ״ ע’ קצין האג”ם סיפר לי שקיבלתי הצטיינות. הוא ניסה לעבוד עלי בהתחלה וכאילו נזף עלי, אבל בסוף כשהוא סיפר שקיבלתי הצטיינות, נורא שמחתי. הוא אמר שזה על התפקוד שלי באירועים האחרונים. זה ממש לא מובן מאליו בעיני שבחרו בי מכולם,אני ממש שמחה”.

ירדן קמחי. צילום: דובר צה”ל

רב”ט עומר פתיתו מאור עקיבא, משרת בגלי צה”ל.

מי שעוד קיבל לקראת ראש השנה מצטיין הוא רב”ט עומר פתיתו מאור עקיבא, בנו של התושב המעורב – איציק פתיתו. פרס מפקד גלי צה”ל הוא פרס שנתי, הניתן לתוכניות מצטיינות ולפרויקטים מיוחדים ממגוון תחומים ששודרו בגלי צה”ל בשנה העברית החולפת. הפרס, על שם הראלה מודעי, מוענק על ידי מפקד התחנה החל משנת 1980. הזוכים נבחרים על ידי ועדת שופטים, הכוללת נציגים מצה”ל ומעולם התקשורת.

פתיתו כתב על בנו במעמד הפרס: “ההצטיינות ניתנה לו על הפרויקט “אלה האחים שלי”, ביום הזיכרון תשע”ט, שעומר היה המפיק המוזיקלי ואיתו צוות ההפקה . אין טוב יותר מכך לקבל את השנה החדשה. עומר בני, המשך להיות מי שאתה”.

עומר פתיתו. צילום: פרטי

סמ״ר רן כהן בן 21 מפרדס חנה כרכור.

למד בבית ספר חקלאי, בו הרחיב מדעי המחשב ומדעי החברה. הוא בוגר מסלול קשר״גים, קציני קשר גדודיים (מסלול שאורכו שנה ושמונה חודשים), החוויה הכי משמעותית שלי בצה”ל זה ההיכרות שלי ושל אנשים שהפכו לחברים לכל החיים.. האירוע המשמעותי עבורו בשירות הוא התפקיד הנוכחי, החשיפה לעולם התוכן החשוב והרגיש בצה”ל. תחביביו הם – כדורגל , חוויות עם המשפחה והחברים והנאות החיים.
שאבא שלי היה סא״ל בצה”ל.
רן כהן מקבל בימים אלו תעודת הצטיינות מטעם אגף התקשוב וההגנה בסייבר.הוא משתף ״זה דבר מרגש וכיף, והכי חשוב מצטיין בשבילי זה להוות דוגמה לאחרים שאין דבר העומד בפני הרצון!״

רן כהן. צילום: דובר צה”ל

סמל עומר מסלה מחדרה.

משרת בחפ״ק סגן מפקד החטיבה. עומר אחראי על ניהול שגרת החפ״ק. בנוסף, משתתף בכל פעילות מבצעית ומהווה יד ימינו של סגן מפקד החטיבה. בתפקידי מפגין בכל עת אחראיות, מקצועיות, וחתירה למגע תוך הגדלת ראש. כל כל זאת ועוד נבחר כמצטיין מפקד חטיבת בנימין לראש השנה התש״ף.

עומר מסלה. צילום: דובר צה”ל

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן