Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושב חדרה תובע 70 אלף שקלים מחברת נדל”ן בגלל דירה ברחוב לכיש בעיר – זו הסיבה

התובע רכש מהנתבעת דירת 4 חדרים אך לדבריו הנתבעת איחרה במועד המסירה של הנכס כחצי שנה מהמועד החוזי ועל כן הוא זכאי לפיצוי * טרם הוגש כתב הגנה

תביעה נגד חברת בנייה נדל”נית בגין איחור במסירת דירה. בתביעה שהוגשה לאחרונה לבית משפט השלום בחדרה, מבקש אדם שרכש דירת מגורים בחדרה כי בית המשפט יחייב את החברה הקבלנית לפצות אותו בסכום של כ-70 אלף שקל בגין איחור של חצי שנה במסירת הנכס.

על פי כתב התביעה, התובע הינו אדם פרטי אשר התקשר עם הנתבעת בהסכם מכר ואילו הנתבעת הינה חברה קבלנית אשר בנתה את בניין המגורים בפרויקט בפארק חדרה. התובע רכש מהנתבעת דירת 4 חדרים ברחוב לכיש בחדרה ב-3.9.2019. אך לדבריו הנתבעת איחרה במועד המסירה של הנכס כחצי שנה מהמועד החוזי ועל כן הוא זכאי לפיצוי בהתאם לחוק המכר.

לטענת התובע, ביום חתימת ההסכם, התחייבה הנתבעת למסור לתובע חזקה בדירה בתוך 24 חודשים מיום חתימת ההסכם, כלומר לא יאוחר מ-3.9.2021, כאשר “הדירה בנויה בהתאם להיתר הבנייה… וכי ניתן טופס 4 לאכלוס הדירה והדירה מחוברת חיבור של קבע לרשתות המים והחשמל”. אלא שלמרות האמור, ב-1.7.2021 נמסר לתובע מכתב על ידי הנתבעת ובו תאריך עדכני למסירת הדירה שהינו 2.12.2021. עם זאת, רק ב28.12.2021 נשלח מייל לתובע שבו התבשר כי הנכס מוכן למסירה ואף התקבל טופס 4.

אלא שלמרות המייל האמור, במועד המדובר על פי חברת החשמל “טרם הסתיים תהליך הקמת אתר הצריכה”. כחודשיים לאחר מכן הודיעה נציגת הנתבעת האחראית על פרוטוקול המסירה כי “אין עדיין חשמל קבוע אך דירתך ראויה למגורים, ועפ”י חוק ממחר ניתן למסור דירה עם חשמל זמני” וזאת בניגוד גמור להודעת הנתבעת. רק ב-30.5.2022 נערך בסופו של דבר פרוטוקול מסירת הדירה.

בהמשך כתב התביעה נטען כי נעשו מספר ניסיונות לפשרה מצד התובע, אשר נחלו כשלון. הנתבעת מצידה לא הייתה מוכנה לשלם פיצוי כלשהו, דבר אשר יצר לטענתו “מצב הזוי שבו הוא סופג את עלות המשכנתא והעדר יכולת להשכיר את הדירה מדי חודש”. על כן כאמור, מבקש התובע פיצוי על סך 69,625 שקלים, מתוכו: 59,625 שקלים פיצוי על איחור במסירת הדירה ועוד 10 אלף שקל בגין הפסד ימי עבודה, עוגמת נפש וטרחה.
כתב ההגנה של חברת הבנייה טרם הוגש. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עבודות גדולות יוצאות לדרך בפרדס חנה-כרכור: סלילת שבילי אופניים ומדרכות ברחובות האלה

חברת נתיבי ישראל והמועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הודיעו על סלילת שבילי אופניים ומדרכות לרווחת התושבים.ות ומשתמשי הדרך ברחובות המייסדים, דגניה וקדמה. מועד תחילת העבודות הוא החודש, מרץ 2024, כאשר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן