החודש האלים של תושב חדרה: מואשם בתקיפת מאבטחת ב'הלל יפה', גניבה מתחנת דלק ואיומים

לבית המשפט בחדרה הוגש כתב האישום המייחס שלושה אישומים שונים נגד צעיר בן 21 שמואשם במספר מקרים של איומים, תקיפות, החזקת סכין ועוד

ב-10.6 השנה נדקר מכרו של של שרון ש' מחדרה, וש' הגיע בשעה 19:00 לבית החולים "הלל יפה" בעיר על מנת לברר את מצבו. לאחר שנדרש לעבור בידוק כנדרש, כינה ש' את מאבטחת בית החולים בכינויי גנאי כמו "זונה", "לסבית", "כלבה" ועוד. כך מתאר כתב אישום שהוגש בשבוע שעבר נגד ש' בן ה-21.

כתב האישום מתאר בנוסף כי כעבור מספר שעות, סמוך ל-2:38, חזר הנאשם לשער הדרומי של בית החולים, והחל להוציא את תכולת כיסיו בשער הבידוק בה שהתה המאבטחת מהאירוע הקודם. במהלך הבדיקה, נטש הנאשם את עמד הבידוק והשליך מכיסו סכין מתקבעת בסמוך לארון חשמל שליד עמדת הבידוק.

המאבטחת שראתה את הסכין, הפצירה ב-ש' כי היא אוסרת עליו להיכנס לבית החולים. אז, על פי האישום, ניסה הנאשם לעקוף את הנחייתה, ניסה להיכנס מכניסות אחרות של בית החולים, בניהם גם כניסות כלי רכב.

אך כאן לא הסתיים הסיפור. כעבור כשבוע וחצי, ב-23.6 בשעות הצהריים, הגיע ש' פעם נוספת למיון של בית החולים הלל יפה. לאחר שלא היה שבע רצון מטיפולה של אחות בית החולים, הוא ניגש לדלפק בו שהתה, איים עליה ואמר לה: "אני זוכר אותך מטיפול קודם, אני יחתוך אותך ויערב את המשפחה שלי שתפגע בך".

בהמשך הוא עזב את המיון והגיע למשרדי הנהלת בית החולים. על פי האישום, המזכירה במקום אמרה לו כי הוא לא יכול להיכנס אך הוא ניצל זמן בו הדלת נפתחה והתפרץ פנימה. הוא שוטט במקום דקות ארוכות ונכנס לחדר הישיבות של בית החולים.

באישום השלישי מצוין כי ש' הגיע ב-30.6 לתחנת הדלק במחלף אולגה, נכנס לחדר המתדלקים והחל לשבור ולנפץ את מסכי מצלמות האבטחה במקום. כתוצאה מכך נשבר מסך מחשב בנזק שמוערך ב-1,000 שקלים.

לאחר מכן הוא נכנס פעם נוספת לחדר המתדלקים ולקח את פדיון הקופה בסך של 5,400 שקלים. עוד מייחס לו האישום גם תקיפת מתדלק בן ה-75 וגניבת 200 ש"ח מידיו של מתדלק חמישה ימים מאוחר יותר.

כתב האישום, הוגש על ידי שלוחת התביעות של מחוז חוף במשטרת ישראל, לבית המשפט השלום בחדרה, מייחס לו עבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, החזקת סכין מחוץ לתחום ביתו מבלי להוכיח כי החזיקה למטרה כשרה, איומים, גניבה, היזק לרכוש במזיד ותקיפת סתם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן