עיריית חדרה משתדרגת: החלה לאחרונה לעבוד עם תשלום חשבונות ב-SMS, ייקל על התושבים

עיריית חדרה משתדרגת: החלה לאחרונה לעבוד עם תשלום חשבונות ב-SMS, ייקל על התושבים

-

מגדלור-פיד ♋

עיריית חדרה החלה לאחרונה להעניק שירותים מקוונים במסגרת פורטל דיגיטלי שישפר רבות את איכות השירותים שמעניקה העירייה לתושבי העיר.

בכך מצטרפת העירייה לרשויות המעניקות שירות מקוון באמצעות פורטל או יישומון TikTak המאפשר ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי; גישה מהירה לטפסים; מערכת תשלומים מאובטחת; דיווח למוקד 106; ובעתיד יתווספו עוד שירותים מגוונים.

ההתחברות והרישום לשירות החדש תאפשר לתושבים לקבל את שוברי הארנונה ישירות לדוא”ל, ולקבל SMS עם הודעה על המשלוח לדוא”ל וקישור לטופס תשלום. כך ניתן יהיה לשלם את הארנונה גם באמצעות הסמארטפון, מה שיהפוך את התשלום לזמין וקל מתמיד.

הכניסה הראשונית ליישום או לאתר אפשרית בשתי דרכים: הראשונה כניסה עם זיהוי, למי שבכרטיסו בגבייה מוזן גם מספר הסמארטפון שלו; והשנייה למי שמספרו אינו מוזן, ולכן עליו להיכנס בפעם הראשונה ללא זיהוי ולמלא את פרטיו בצורה מקוונת.

את המהלך מוביל מנהל מערכות מידע בעירייה עו”ד דוד בן-דיין, ונציגת חברת “מטרופולינט” (שפיתחה את השירות המקוון) מיכל ונונו המלווה את העירייה בתהליך ההטמעה.

לדברי ראש העיר צביקה גנדלמן: “העירייה פועלת רבות על מנת לייעל את עבודתה מול התושב. הרחבת היצע השירותים המקוונים הינה חלק קטן מהעשייה הרבה שנועדה לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר, ולהפכו לזמין, נגיש ונוח, כמו גם לחזק הקשר ההדדי בין התושב לבין העירייה”.


לכל העדכוניםחדשות חדרה

עוד בחדרה

פרסמו במגדלור ניוז ותגיעו לעשרות אלפי קוראים וגולשים מכל האזור מידי חודש

השאירו פרטים ונציג האתר יחזור אליכם עם הצעה שמתאימה לכל תקציב >>

עוד ניוז >>

עוד בחדרה

הצטרפו אלינו


ארכיון כתבות
דילוג לתוכן