Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ינואר חם לגיל השלישי בחדרה עם הרצאות, קהילה לדורות, סדנאות אומן ועוד

הרצאות מרתקות מטובי המרצים בארץ, סדנאות יצירה, סיורים מיוחדים, מגוון חוגים וחברה טובה- אזרחים ותיקים? עיריית חדרה דאגה לכם לינואר חם וגדוש פעילויות תרבות, וריכזה עבורכם את שפע הפעילויות בחוברת אירועים דיגיטלית, לפי אזורים, שיהיה לכם הכי קרוב ומעניין

ינואר חם לגיל השלישי: ‘הקתדרה של חדרה’, מקיימת גם בינואר הרצאות מגוונות לקהל המבוגרים החדרתי. הקתדרה פתחה את שנת 2022 עם הרצאות פרונטליות או בזום, ביניהן הרצאתו של אילן אוסטפלד, יועץ תקשורת ואסטרטגיה בכיר, שנולד וגדל בחדרה ומגיע לראשונה להרצאת אורח ב’קתדרה של חדרה’ בנושא התקשורת בישראל, תמונת מצב, מאפיינים ומגמות.

גם ד”ר טל סיינס, בעל דוקטורט ממכון וויצמן למדע בגנטיקה מולקולרית, יגיע לקתדרה להרצאה מרתקת על הקלטת חלומות וקריאת מחשבות שלנו ושל האנשים הסובבים אותנו, ירון קרשאי יגיע להרצאה ססגונית מבחינה ויזואלית ומוזיקלית כאחד, בנושא מוזיקה קלאסית- בגובה העיניים, ועוד שלל הרצאות מגוונות, אליהן תוכלו להירשם באתר פנאי העיר חדרה או במרכז פנאי בית אליעזר.

במסגרת תכנית ‘קהילה לדורות’, שהחלה לפעול בשכונת גבעת אולגה בשנת 2018, במטרה לבנות קהילה וליצור מסגרת חיים בטוחה, מכילה, אפקטיבית ויישומית, אשר תשפר את איכות החיים של התושבים הוותיקים בעיר, תוך יצירת תשתית המקדמת ערכים של שותפות, מעורבות ושייכות של התושבים, מתקיימת פעמיים בשבוע פעילות התעמלות בחוף הים בגבעת אולגה, בהנחיית ענת ארגמן. הפעילות מתקיימת בימי ראשון ושלישי בשעה 8:00 בבוקר. במסגרת התכנית, התושבים הותיקים בחדרה מוזמנים ליהנות גם מפעילות ‘שני בתרבות’, המציעה את מיטב ההרצאות בכל יום שני, כוס קפה, עוגה וחברה טובה, במחיר מסובסד של 10 שקלים.

מרכז הפנאי האזורי ‘רעים’, מזמין את האזרחים הותיקים בחדרה למגוון פעילויות מהנות, ביניהן חמישה מפגשים של סדנת אומנות בעיסת נייר במחיר מסובסד, סיור והדרכה בחווה החקלאית, בשיתוף עם משטרת ישראל והשיטור הקהילתי (הכניסה ללא עלות ובהרשמה מראש), סדרת הרצאות בשיתוף משטרת ישראל והשיטור הקהילתי ביניהן הרצאות בנושאים כגון פעילות משטרת ישראל במשפט אייכמן, אתגרים ראשונים ממשטרת היישובים העבריים לצה”ל, משטרת ישראל במלחמת המפרץ ועוד, שיעורי תנ”ך עם הרב חגי ונטע וינברג ללמידה חווייתית בכל יום ראשון, ושלל חוגים למבוגרים ביניהם חוגי ספורט, ריקודי עם, יוגה ואפילו היפ הופ.

גם היכל התרבות ‘רנה שני’ מצטרף לחגיגת האירועים לאזרחים הותיקים בחדרה, ומציע לכם לצפות בסרטי קולנוע המוקרנים באולם בימי שישי, ובינואר יוקרן הסרט ‘גלגל המזלות’.

עבור שורדי השואה מתקיימות מגוון פעילויות במרכזים השונים, ביניהם ‘מרכז תרבות בית צבי’, לשורדי שואה, המציע חוגי ספורט, חוג טניס שולחן, קבוצות תמיכה חברתית ומפגשים על קפה, ב‘קפה בריטניה’ שבמרכז היום בגבעת אולגה, מתקיימים חוגים, הרצאות וטיולים בכל יום שלישי באחר הצהריים, ובמועדון ‘מופ”ת’ לניצולי שואה בבית אליעזר, מתקיימים גם כן חוגים, הרצאות, ארוחות משותפות וטיולים מהנים בימי ראשון, שני, שלישי וחמישי.

לחוברת האירועים כנסו לקישור

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מרגש: סירת מפרש חדשה לזכרם של קורבנות הטבח באולימפידת מינכן הגיעה לעמק חפר

סירת מפרש בשם “י”א-11” נחנכה במרכז הימי במכמורת | הסירה מנציחה את 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן 1972 | בטקס השתתפו אלופת ישראל בשחייה שלומית ניר-טור, ניצולת הטבח, ובני משפחתו של עמיצור שפירא ז”ל | מנכ”ל המועצה, ראשת אגף החינוך, מנכ”ל הוועד האולימפי ואנשי חינוך נוספים נכחו בטקס

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן