Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הסדר טיעון לאבא ושני בניו מאטליז באור עקיבא שהואשמו בתקיפת ווטרינר

השלושה הואשמו שתקפו בקללות, איומים ואלימות את הווטרינר מטעם משרד הבריאות שרצה להשמיד בשר בעסק בביקורת שערך במקום בקיץ 2020

בחודש ינואר 2021 הוגש כתב אישום נגד 3 תושבי אור עקיבא – אב ובנו, מאטליז בעיר בגין איומים ותקיפה – במקרה שהתרחש בתחילת חודש יולי 2020 ברחוב בלפור בעיר. לאחרונה הגיעו הצדדים להסדר, במסגרתו הורשעו השלושה בעבירות שיוחסו להם.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש דאז, מדובר בבני משפחה (70, 29, 27) אשר היו באטליז ב-7.7 סביבות השעה 10:00 בבוקר. באותה השעה הגיע אל האטליז א’, ווטרינר מטעם משרד הבריאות, לצורך ביקורת באטליז כשהוא מלווה ב-4 פקחי יחידת הפיצוח. אחרי שאחד מהנאשמים הגיע למקום לבקשת אנשי משרד הבריאות, החליטו אלה להחרים מהמקום בשר שפג תוקפו. “אז ובעקבות כך”, מתואר בכתב האישום, “החלו הנאשם 2 והנאשם 1 לגדף את המתלונן (הווטרינר) ולאיים עליו באומרם לו שהן ‘יגיעו אליו הביתה, יראו לו ושהוא לא יכנס יותר לאור עקיבא בחיים שלו’. עוד איים הנאשם 2 על המתלונן באומרו לו ‘לדפוק לו גרזן על הראש’”.

כתב האישום הוסיף ותיאר כי לאחר שיצא הווטרינר מהקצבייה הוא הותקף באגרוף על ידי אחד מאנשי הקצבייה. “כתוצאה מכך נגרמה למתלונן חבלה של ממש, חבורה של 4 ס”מ על המצח עם שפשוף עור והמטומה תת עורית”, נכתב בכתב האישום.

שוק בלפור | צילום להמחשה, אילוסטרציה מהארכיון: אליהו גווילי (למצולמים ולתמונה אין קשר לכתבה)

ואולם, כאמור, לאחרונה, במסגרת ההסדר נגזרו על האב מאסר על תנאי. על אחד הבנים הוטלו עבודות שעות לתועלת הציבור בהיקף של 200 שעות, ועל הבן השני נגזר מאסר. כל אחד מהשלושה חויב בתשלום פיצוי של 1,000 שקל לווטרינר.

אך כאן לא נגמר הסיפור. האתר “פוסטה” מפרסם כי גזר הדין של האב ואחד מבניו ניתן בחודש שעבר (יולי), אולם בינתיים האח השני נעצר בתיק אחר ולכן כך לא הובא לדיון שבו ניתן גזר הדין. לפיכך, התביעה ביקשה בטיעוניה ביקשה לחזור בה מההסדר הקשור לאחד הילדים. “הנאשם הגיע עצור לבית המשפט, דבר שמלמד בשונה משני הנאשמים האחרים שהוא לא שינה את אורחות חייו. זאת על אף תסקיר שהוגש בחודש דצמבר 2021, ניכר שהתסקיר שהיה חיובי אז לא משקף את מצבו כיום, שעה שהוא עצור בתיק אחר”, טענה התביעה.

השופטת פנינה ארגמן קבעה כי לבן העצור עומדת חזקת החפות ובית המשפט אינו יודע מה יהיו התוצאות של אותו הליך חדש לכאורה. “איני סבורה שהעובדה שהנאשם נמצא היום במעצר יש בה כדי לשנות את הסדר הטיעון כפי שמציגה היום בפני בצורה נחרצת ב”כ המאשימה”. השופטת החליטה לכבד את ההסדר הטילה על הנאשם שישה חודשי מאסר על תנאי כפי שסוכם, וכך גם פיצוי לקורבן בסך 1,000 שקל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן