Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לציון 20 שנות פעילות: כנס חגיגי של בוגרי נירים בשכונות באור עקיבא יערך בחמישי הקרוב

לציון 20 שנות פעילות: כנס חגיגי של בוגרי נירים בשכונות באור עקיבא יערך בחמישי הקרוב

בכנס ייפגשו בוגרי נירים בשכונות באור עקיבא לערב של זכרונות ומפגש עם חברי הילדות והנעורים ומדריכי העבר | מנהל נירים בשכונות, דן בן-גיגי: "נירים רואה את בוגריה כמקור של עוצמה, גאווה וכח"

נירים ברבאקקקק: לרגל 20 שנות פעילות העמותה באור עקיבא, יערך ביום חמישי הקרוב  כנס בוגרים מרגש. אור עקיבא היא חלוצת הערים בפעילות נירים בשכונות בה נוסדה הקבוצה הראשונה על ידי שלומי אבני ובה הונחו היסודות לפעילותה בכ- 20 ערים נוספות. מהפרויקט, שנחל ועודנו נוחל הצלחה, נהנים כיום מאות בני נוער ברחבי הארץ.

בכנס ייפגשו בוגרי נירים בשכונות באור עקיבא לערב של זכרונות וחזרה לרגעי הקסם, לחברות והאחווה, לימי השטח ומסעות ההישרדות. ערב של מפגש עם חברי הילדות והנעורים ומדריכי העבר.

May be an image of ‎4 people, people standing and ‎text that says '‎בוגרי ערב עקיבא אור בשכונות נירים 18:00 08/09/2022 טובות שנים כמה עברו שנפגשנו, האארונה מהפעם ותכלס- התתגגננו 805, ציוני מנחם הנוער מחלקת עקיבא אור להתרגש, להיפגש, נשמח אנחנו איך וללמוד להתתככן מענה. לתת יכולים זיכוונות, שנעלה כמובן טעים. אוכל וננשנש נצחק בוגר בהתרגשות מחכים כולנו ונירים למצויינות! שאיפה‎'‎‎// ההזמנה לכנס, השבוע

מנהל נירים בשכונות, דן בן-גיגי מציין כי “הכנס מסמל את תפיסת העולם של קהילת בוגרי נירים אשר רואה את בוגריה כמקור של עוצמה, גאווה וכח, את משמעות הקשר והמשפחתיות והרצון לשמרם לשנים רבות, לשיתוף הבוגרים בפעילות העמותה כמקור השראה לבני הנוער הבאים אחריהם”.

בערב יוצגו בפני הבוגרים מגוון המענים והפעילות של קהילת הבוגרים אשר במסגרתה מתקיים קשר רציף עם הבוגרים, הכולל ייעוץ וסיוע רגשי, פתרון בעיות מול הרשויות, השתתפות בשמחות ותמיכה ברגעי משבר, הנגשת תכניות תעסוקה, דיור והשכלה גבוהה. הבוגרים מהווים מודל לחיקוי לחניכים הצעירים. אנו גאים בהם ורואים בהם חלק ממשפחת נירים החמה והנועזת .

// פעילות נירים במרוצת השנים. צילומים: עמותת נירים 

עמותת נירים הוקמה על שמו של רס”ל ניר קריצ’מן ז”ל לוחם שייטת 13 שנפל בעת לחימה במבצע חומת מגן באפריל 2002. העמותה שמה לה למטרה להיות נושאת הדגל בכל הנוגע לחינוך למצוינות של נוער ישראלי.

קראו גם:
“בשבע” מפרגן לפרויקט נירים בשכונות; שלומי אבני מאור עקיבא: “המטרה היתה ונשארה להציל אנשים”

נירים בשכונות הנה תכנית בתוך הקהילה הכוללת מפגשים ופעילויות ויצירת קשר משמעותי ומקדם בין החניכים לצוות ההדרכה.

התכנית עושה שימוש בפעילות שטח אתגרית המהווה כלי מרכזי לשינוי והעצמה של החניכים ואחראית במידה רבה להצלחות הנערים בכל הזירות. השטח מספק אתגרים מוחשיים המעניקים משוב מידי וברור, תורם להעלאת תחושת המסוגלות והערך העצמי של החניכים ומסייע להתפתחות חוסן ואמונה עצמית.

כנס בוגרי נירים בשכונות באור עקיבא, לציון 20 שנות פעילות העמותה בעיר, יערך ביום חמישי, 8.9.2022, בשעה 18:00, במבנה מחלקת הנוער, רחוב מנחם ציוני 805.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן