Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

גלריית ההצצה הראשונה בעולם הגיעה לבנימינה

הגלריה הסמוכה למתנ”ס בנימינה. במסגרת: ליאור כלפון || צילומים: המועצה המקומית ואביטל דוידזון

גלריית האומנות הזרחנית של האומן ליאור כלפון תציג בשבועות הקרובים חוויה חדשנית ומפתיעה בבנימינה. הגלרייה הוקמה כיוזמה אומנותית של האומן כלפון, תושב בנימינה, משלבת חדשנות אורבנית ומוענקת לקהילה תוך שהיא מוצבת במרחב הציבורי. מטרתה של הגלריה לגרום לצופה להסתקרן לגבי תוכן המכולה הגדולה השחורה המרושתת ב-70 עיניים וחורי הצצה ובתוך כך למשוך אותו אל חור ההצצה ולחשוף אותו לעולם האומנות הפלסטית.

“הגלריה שהציב ליאור כלפון בבנימינה נודדת בארץ מאז הגה אותה האומן והיא מביאה דרך חדשה להגשת מיצגים אומנותיים לציבור הפתוח. אלמנט הסקרנות אותו מעודדת הגלריה הייחודית הזו מושכת עניין רב. היא גם נמצאת בהלימה לגישת המועצה של עידוד יצירה מקומית שמתבטאת גם בפסטיבל בנימינה וחוצות היוצרים”, אומר ראש המועצה, איתי ויסברג.

כלפון מציין השבוע כי “הגלריה מתכתבת עם תרבות ההצצה המודרנית בה כולנו מקדישים מרבית מזמננו בהצצה לחיים של אחרים בעידן הרשתות החברתיות ומביאה מסר של בחירה חכמה יותר בתוכן שנציץ אליו ואף שואלת האם חיינו הפכו להצצה אחת גדולה?”.

בתערוכה מוצגות מספר יצירות בגדלים שונים מתוך עשרות העבודות שיצר ליאור כלפון במהלך שבע השנים האחרונות. ליאור הוא אמן ייחודי המתמחה בצבעים פלורסנטיים-זרחניים ה”נדלקים” כשתאורה אולטרה סגולה מוקרנת עליהם. אחד האלמנטים המייחדים את יצירותיו הוא חיבור קאנבסים בצורה חדשנית כך שיצירותיו מקיימות דיאלוג תלת מימדי יוצא דופן בין ציור לפיסול.

ויסברג מסכם ואומר כי “אני גאה ומודה לליאור כלפון על תרומתו המשמעותית לקהילה המקומית בהצבת גלריית ההצצה דווקא אצלנו. התברכנו בתושבים כישרוניים שגם תורמים מכישרונם לקהילה”.

 

ביום חמישי הקרוב, 31.10.19, בשעה 18:30, תערוך המועצה המקומית יחד עם כלפון אירוע פתיחה חגיגי של הגלריה שמוצבת סמוך למתנ”ס בנימינה על דרך ניל”י.  הגלריה פתוחה לקהל הרחב בכל יום בין השעות 08:00-22:00 ומתאימה לכל גיל. ההצצה לא כרוכה בתשלום.  

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האיטלקיה ברחוב הרצל: המסעדה שמשנה את הנוף באור עקיבא

מאז שנפתחה “חלביה” ברחוב הרצל, נראה שמשהו חדש קרה באוויר של אור עקיבא | הבעלים, עמית אסדו, מביט בגאווה על המקום שיצר מתוך תשוקה ואהבה לתחום: “התחברתי לצורך להביא את איכות חווית האוכל אל האנשים הביתה. ממש להביא את התחושה של ‘דייט’ במסעדה באיטליה אל הבית”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן