Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כלבו של תושב חדרה תקף נערה בת 14 בקיסריה והותיר אותה נכה

בכתב האישום המקורי תואר כי הכלב לא היה קשור וכי הילדה הותקפה בלי שבעלי הכלב משגיח עליו. סניגורו של הנאשם טען כי הכלב היה קשור והנאשם עצמו הופתע מאוד מהמקרה. לבסוף, המשטרה והנאשם הגיעו להסדר - וכתב האישום בוטל מחוסר אשמה

הילדה בת ה-12 מקיסריה הותקפה על ידי כלב, ננשכה, נזקקה לטיפולים רפואיים שהותירו בה צלקות, נגד בעלי הכלב הוגש כתב אישום, אך לבסוף הוא בוטל מחוסר אשמה. 

גזר הדין שניתן השבוע בבית משפט השלום בחדרה, החל בכתב אישום שהוגש בשנת 2019. בסמוך לשעה 11:30 בקיסריה, הלכה הילדה, אז כבת 12 והיום כבת 14, ברחוב זוהר ביישוב. על פי כתב האישום, באותה עת יצא הכלב מחצר ביתו של הנאשם, תושב חדרה כבן 32 היום, כאשר הכלב משוחרר וללא רצועה וללא זמן פה ותקף את המתלוננת באופן שנשך אותה בזרוע ובאמה ימנית.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו כאמור למתלוננת חבלות וצלקות בזרוע ובאמה. “במעשים המתוארים לעיל, לא נקט הנאשם זהירות מפני סכנה מסתברת הכרוכה בחיה שבהחזקתו וזאת בדרך רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם, ואפשר לכלב לצאת מחוץ לחצרים כשאינו מוחזק באמצעות רצועה בידי אדם המסוגל לשלוט בו”. מדובר בעבירה של אי נקיטת צעדי זהירות בחיה.

את הנאשם ייצג עו”ד חאטם עייאט, ומתחילת המשפט שהתנהל תחילה אצל סגנית הנשיאה, השופטת פנינה ארגמן, ניסו הצדדים להגיע להסדר. לאחר מספר פגישות ומאמצים לא הגיעו הצדדים להסכמות והתיק הועבר לשמיעתה של השופטת רקפת סגל מוהר. בדיון שנערך בחודש נובמבר האחרון, כפר הנאשם באשמתו לאירוע וכן טען שהעובדות המפורטות בכתב האישום לא מתאימות למציאות.

לדברי עו”ד עייאט, “היו שני אירועים, אירוע ראשון שהכלב של הנאשם יצא מחצר הבית ושיחק עם הכלב של המתלוננת בסמוך לביתו, הנאשם יצא ולקח את הכלב שלו והכניס אותו לחצר, כעבור עשר דקות בערך הגיחה המתלוננת עם דוד שלה, נכנסו לחצר ביתו של הנאשם והתחילו להתלונן ולתקוף אותו על זה שנתן לכלב לצאת, שהוא לא קשר את הכלב.

“באירוע הזה, שהם נכחו שם, הותקפה הילדה על ידי הכלב, כשהכלב לא היה משוחרר, אלא הכלב היה קשור בידו של הנאשם”. בהמשך החל להעיד אביה של הילדה שהותקפה, שסיפר כי הביקור בקיסריה היה אצל הורי אשתו, ושהוא לא נכח באירוע בעת התקיפה. “לפי מה שאני שמעתי הנאשם אמר שהכלב שלו לא נושך והוא כלב ביתי, לראיה הוא קירב את כלבו לכיוון הבת שלי ואז הוא התנפל על הבת שלי ונשך אותה בזרוע ימין, באותו רגע הם חזרו הביתה, זה הרגע הראשון שראיתי את היד של הבת שלי אחרי הנשיכה”, סיפר האב בבית המשפט.

“באותו הרגע הנאשם ואשתו הגיעו לביתה של גיסתי, הם היו בסערת רגשות וגם הם הופתעו מהאירוע, אנחנו באותו רגע הזמנו מד”א ומשטרה, אשתי נסעה אם האמבולנס לבית חולים “הלל יפה” לטיפול ולתפרים”. האב נשאל מה סוג הכלב והשיב: “אקיטה”. “מפנקס החיסונים למדתי שהוא מטופל היטב, קצת קראתי עליו. קראתי שיש כמה סוגים של אקיטה. שמדובר בכלב מאוד נאמן לבעליו, הגזעים שהם מאוד מסוכנים. זה הכל”. האב סיפר עוד שלבתו יש צלקות ונקבעו לה 15% נכות על ידי פלסטיקאי מומחה.

בדיון האחרון בבית המשפט, הוצג מתווה ההסכמות בין המשטרה לסניגורו של הנאשם. על פי גזר הדין, הנאשם חזר מו מכפירתו וכתב האישום בוטל מחוסר אשמה פלילית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן