Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הסדר טיעון לחדרתי מוכר למשטרה שהיה מעורב בדקירת הדייט של זוגתו לשעבר ב-וילג’

בית המשפט ב-חדרה אישר הסדר טיעון מקל לאושר א', אחד מהיעדים המרכזיים של ימ"ר חוף, זאת לאחר שלא אהב את העובדה כי פרודתו מבלה עם אחר בבית עסק מוכר בעיר

אושר א’, מוכר למשטרה המוגדר יעד מרכזי של ימ”ר חוף ותחנת חדרה, היה מעורב בדקירה במתחם “מול החוף וילג'” בחדרה לפני כ-3 שנים, סגר השבוע עסקת טיעון מאוד מקלה בפרשה, באמצעות סניגורו עו”ד רותם כהן.
על פי האישום המקורי שהוגש נגד א’ ב-2019, בתקופה שקדמה אליו ניהל מערכת יחסים עם אישה שהסתיימה זמן קצר לפני דצמבר 2019.

ב-4.12 באותה השנה בילתה האישה יחד עם פ’, הקורבן, בבית העסק VIBE בעיר. לקראת 23:00 שוחח א’ עם עובדי בית העסק והחליט להתעמת עם האישה ובחור עימו יצאה.
הוא הגיע למתחם עם אנשים נוספים. אדם נוסף יצא מהרכב עם כוכב וסכין ונכנס לבית העסק, בעוד אדם נוסף המשמש כנהג, סובב את המכונית והמתין להם בקרבת מקום.

א’ הגיע לשולחן בה ישבה האישה ובן הזוג, אמר לה כי הוא “לא מבין למה היא מגיעה לעסק”, הוסיף ואיים עליה בפגיעה שלא כדין – “את רוצה שזה ייגמר לא יפה?”
הנאשם פנה לקורבן ואמר לו “לעוף” מבית העסק, האחרון קם במטרה לעזוב אבל אז תקף א’ את האיש במכת אגרוף לפניו. מיד לאחר מכן שלף חברו של א’ את הסכין ודקר את הגבר בירך הרגל.

כתב האישום מציין כי א’ והאחרים הקפידו לכסות את פניהם בכובע, ברחו מיד לאחר מכן לרכב ונמלטו מהמקום כשהם מותירים את הקורבן לדמם באופן מאסיבי.
מספר דקות לאחר מכן, כמתואר, דאג א’ לחייג למכריו בבית העסק ולהנחות אותם להשמיד את ראיות מצלמות האבטחה במקום. בעקבות כך, אדם שאינו ידוע למאשימה, תלש במחסן בבית העסק עם מחשב ה-DVR ובו סרטוני מצלמות האבטחה הפזורות במקום. לאחר מכן לקח את המחשב מהמקום.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לקורבן פציעות בהן חתך בחלק האחורי של הירך באורך 8 ס”מ, והוא נזקק לטיפול רפואי בבית החולים הלל יפה בחדרה. בבית החולים חלה החמרה במצבו, הוא איבד את הכרתו והחל לדמם שוב מרגלו. הוא נזקק בעקבות כך לטיפול נוסף. לאחר ששוחרר מבית החולים, וכשהוא בדרכו הביתה, איבד הקורבן את הכרתו פעם נוספת. הפעם הוא הובהל לבית החולים ‘מאיר’ בכפר סבא שם נותח, נתפר ואושפז. הוא שוחרר לביתו כעבור יומיים כשהוא לא יכול לדרוך על הרגל ומתנייד באמצעות קביים, נוטל טיפול תרופתי ומתחיל שיקום ארוך.

א’ הואשם באיומים, קשירת קשר לפשע, פציעה כשעבריין מזויין ותקיפת סתם.
בפרקליטות אמרו השבוע בבית המשפט השלום בחדרה כי הגיעו  להסדר טיעון, זאת “לאחר קשיים ראייתיים וחוסר שיתוף פעולה של חלק מהעדים, כאשר מדובר בהסדר טיעון מקל ביחס למדיניות הענישה במקרים כאלה.

עו”ד רותם כהן | צילום פרטי

“לפיו כתב אישום מתוקן, תוסר עובדה מספר בכתב האישום המתוקן והוראת החיקוק של קשירת קשר לביצוע פשע. הנאשם יודה בכתב האישום המתוקן והצדדים יעתרו במשותף למאסר של 10 חודשים בניכוי ימי מעצר, יחד עם ענישה צופה פני העתיד. התביעה תעתור לחילוט הרכב כאשר ב”כ הנאשם יעתור לחלף קנס במקום החילוט. בדיון הבא יגיע המתלונן ויספר על הנזק שנגרם לו והצדדים יטענו באופן פתוח לגבי הרכיבים של חילוט הרכב ופיצוי המתלונן”.

השופטת נורית הרצמן אבי-יצחק קיבלה (27.12) את הסדר הטיעון לאחר שהנאשם הודה בפרטיו. מועד הטיעונים לעונש נקבע לפברואר 2023.
סניגורו של א’, עורך הדין רותם כהן, אמר לאחר הדיון: “אכן מדובר בהסדר שכולל ענישה מאוד מקלה ביחס לאירוע, אך לצד זאת חשוב להדגיש כי ההסדר גובש בשל קושי ראייתי משמעותי”. ♦

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא על המפה: מתחם ‘ביג’ בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן