תלונות רבות על העתקת הכספומטים של בנק הפועלים באור עקיבא; ההנהלה: "הסניף נותן מעטפת שירות רחבה וגמישה"

ברקע מעבר סניף הבנק ממרכז העיר - כולל מכשירי הכספומט שלו - למתחם נוף ים סנטר, שלח תושב העיר דני אבנעים מכתב להנהלת הבנק ובו הוא מלין על נגישות הכספומטים לציבור הרחב ובעיקר לאוכלוסיית הקשישים והנכים | מהבנק נמסר: "הוקם מתחם ייעודי 'פועלים תמיד' הכולל מכשירים חדשים לשירות עצמי, הן מחוץ למתחם והן בתוך שטח המתחם"

"הציבו כספומט במתחם למטה. תחושות לקוחות הבנק לא נוחה. הסניף נמצא בקומה השנייה ומקשה על הקשישים, הנכים והלקוחות המבוגרים בשירותי הכספומט". כך כתב לאחרונה דני אבנעים, מנהל אגף אירועים וטקסים בעיריית אור עקיבא לשעבר, להנהלת בנק הפועלים באור עקיבא. 

זאת, ברקע מעבר סניף הבנק ממרכז העיר – כולל מכשירי הכספומט שלו – לסניף החדש במתחם נוף ים סנטר, סניף שנקרא "מבוא ים". הסניף החדש ממוקם בקומה השנייה במתחם. מאז המעבר, הצטברו תלונות רבות של תושבים המביעים כעס ואכזבה נוכח העובדה שהכספומטים במרכז העיר בוטלו והסניף החדש פחות נגיש לאוכלוסייה.

במכתב ששלח אבנעים להנהלת הבנק, ציין כי "כלקוח ותיק של הבנק הגר בעיר משנת 59, עבדתי בעיריית אור עקיבא 38 שנים בתפקידים בכירים ואף שימשתי 5 שנים כדובר העירייה, החלטתי לפנות בכתב על תחושת לקוחות הבנק שלא נוח להם המצב שנוצר כיום.

"הבנק עבר למתחם חדש בעיר – אגב מקום יפהפה – אך הסניף נמצא בקומה השנייה וישנם מקרים שהמעלית לא פעילה מתקלה. לכן למען נוחות הלקוחות במיוחד הקשישים והנכים הרוצים לבצע פעולות בכספומט, אני מציע להתקין כספומט במתחם למטה".

// סניף בנק הפועלים והכספומטים במרכז העיר, שנסגר. לתושבים פחות נוח  

עוד כותב אבנעים: "הניסיון שעשיתם שיגיע פעמיים בשבוע כספומט נייד שיעבוד לרשות הלקוחות הוכיח שלא אפקטיבי בכלל צריך שירות זמין 24/7. ובכך תהיה להם גישה קלה להוצאת כספים ושאר הפעולות. חשוב לי לציין שהמקום החדש מעוצב בטוב טעם עם אווירה נוחה, צוות מיומן מקסים ומסור, ותרשי לי גם לציין את טיפולך המסור עבור כל לקוח ולקוחה ותמיד דלתך פתוחה כולם בסבלנות ובאדיבות רבה.  אני בטוח שהרבה לקוחות חושבים כמוני.

"מכתב זה הוא מתוך רצון להביע בשם התושבים את תחושתם ועל מנת להביא לכך שמה שיותר נוחות ללקוחות הרבים יגרום לאמפתיה כלפי הבנק. אשמח אם בקשתי זו בשם הלקוחות תוצג בפני הנהלת הבנק , בהצלחה לכולם ומקווה שבקשתי תענה בחיוב".

מבנק הפועלים נמסר בתגובה: "בעת פתיחת סניף "מבוא יום" במרכז המסחרי הוקם מתחם ייעודי 'פועלים תמיד' הכולל מכשירים חדשים לשירות עצמי, הן מחוץ למתחם והן בתוך שטח המתחם – ובסך הכל ארבעה בנקטים, שני מכשירים אוטומטיים המשלבים משיכה והפקדת מזומנים והפקדת שיקים ותיבת ממסרון – כולם זמינים ופועלים 24/7 לרווחת הלקוחות.

"במתחם ישנן 2 מעליות לשימוש המבקרים בכל צד של המרכז, המאפשרות גישה נוחה מהחניון ומקומת הקרקע לקומה הראשונה בה נמצא הסניף והמתחם לשירות עצמי. מבדיקה שערכנו לא ידוע על בעיות מיוחדות עם המעליות, ובימים הקרובים אחת מהמעליות תחל לפעול גם בשבתות. הבנק ממשיך לעמוד לרשות לקוחותיו גם במוקד הטלפוני של פועלים בטלפון במספר 2407*, במוקד הייעודי שהוקם ללקוחותיו המבוגרים מעל גיל 70 במספר 2403* וכן באתר האינטרנט ובאפליקציה.
המענה המשולב המוצע ללקוחות יספק מעטפת שירות רחבה וגמישה שתאפשר להם להמשיך ולקבל את שירותי הבנק באופן מיטבי ולשביעות רצונם".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן