אושרה תוכנית הענק להתחדשות עירונית בשכונת סלע-בית"ר חדרה

התוכנית כוללת 1,450 יחידות דיור, 14,800 מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה, 8,000 מ"ר עבור שטחי מלונאות ו-6,500 מ"ר עבור מבני ציבור וכ-9 דונם שטחים פתוחים

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה חיפה, בראשות איתמר בן דוד, החליטה לאשר תוכנית להתחדשות עירונית ב"שכונת סלע בית"ר" שבמרכז העיר חדרה.
התוכנית הינה על שטח כולל של כ-47 דונם והיא ממוקמת במתחם שבין יער חדרה מדרום, רחוב יחיעם מצפון, רחוב רזיאל דוד במזרח ובמערב תוואי הרכבת וכביש 4 ורחוב דוד השמעוני עובר במרכז התוכנית ומשמש כציר ראשי.

רועי גלעד דורון , ראש חטיבת ההתחדשות העירונית בדן נדל"ן ואיתי סמדר סמנכ"ל התחדשות עירונית רוטשטיין נדל"ן מסרו: "מדובר באחד מהפרויקטים הראשונים והמשמעותיים במסגרת הליכי פינוי בינוי שיוצאים כעת לדרך בחדרה, ומסמלים את הפוטנציאל מחולל השינוי שעוברת העיר. אנו מאמינים כי בשל מיקומו האסטרטגי על ציר התנועה המרכזי בכניסה לעיר ובסמוך למרכזה, והיקפו הרב הכולל כ-1500 יח"ד חדשות, הפרויקט ימשוך אוכלוסיה חדשה ואיכותית לאזור ויחזק את הקהילה הקיימת במקביל לשיפור באיכות החיים שלה".
ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה: "התחדשות עירונית מהווה חלק משמעותי מתנופת הפיתוח בעיר ובעלת ערך חברתי ולאומי. התכנית בשכונת סלע-בית"ר עתידה להביא לשינוי ושיפור באיכות חייהם של מאות תושבי השכונה הותיקה שיזכו בדירות חדשות ומשודרגות, אליהם יצטרפו מאות משפחות חדשות. אנו פועלים במקביל במספר מתחמים במרכז  ובמערב העיר על מנת לקדם את ההתחדשות העירונית, זאת לצד הקמת שכונות חדשות".

התוכנית כוללת 1,450 יחידות דיור שייבנו במבני מגורים בני 6-37 קומות, מתוך כלל יחידות הדיור, 435 יוקצו עבור דירות קטנות. המגדלים שיוקמו בחזית רחוב השמעוני, ישולבו בשטחי מסחר ותעסוקה בקומות הקרקע.

בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת 14,800 מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה, 8,000 מ"ר עבור שטחים עבור מלונאות או מעונות סטודנטים או דיור מוגן, 6,500 מ"ר עבור מבני ציבור וכ-9 דונם של שטחים פתוחים.

כיום מצויים כ-200 יחידות דיור במבני מגורים בני 3-4 קומות ובבניה צמודת קרקע שיפונו לטובת הפרויקט.

מתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון, רונן סגל, אמר: "מדובר בתוכנית המשלימה רצף של תוכניות התחדשות עירונית ומתחברת ממזרח לשכונת "רסקו" ובהמשך למתחם "משרד החקלאות" שאושרו בוועדה המחוזית. בנוסף, התוכנית מייצרת חיבור באמצעות שבילים ושטחים פתוחים לתחנת רכבת חדרה".

/// הדמייה: "גנות לרמן אדריכלים" ו-"פיק אדריכלים"

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

דיווח: עבריין מפרדס חנה הכה באכזריות מאבטח מבוגר בסופרמרקט בתל אביב

מאבטח מבוגר הותקף באלימות חמורה על ידי צעיר מפרדס חנה | על פי דיווח של דניאל עמרם, הצעיר, בעל עבר פלילי, נמלט מהמקום אך זוהה על ידי הבלוגר | עמרם פרסם את שמותיהם של החשודים, תושבי פרדס חנה, וטען שהם ניסו להסתיר את זהותם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן