Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

2 תושבי חדרה היו חלק מכנופייה ששדדה סוחרי תכשיטים ברחבי הארץ [וידאו]

על-פי כתב האישום, חברי החולייה התמחו בגניבת תכשיטים מסוחרי תכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים, זאת על-פי מידע ממוקד שהשיגו מבעוד מועד

ימ”ר מרכז פענחה פרשיית רכוש חוצת מחוזות, במסגרתה הצליחה לעצור חוליית פורצים, כשברשותם תכשיטים גנובים בשווי מאות אלפי שקלים. השבוע הוגש נגדם כתב אשום (28.12).

היחידה ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, שהתמקדה בחוליה פעילה של פורצים, המונה 2 תושבי לוד – גשאו י’ (28) ואביי צ’ (29), ו-2 מחדרה – ליאור א’ (28) ו-סמאי א’ (34) , שעל פי החשד חברו יחדיו ופרצו אל בתיהם של סוחרי תכשיטים ברחבי הארץ, עפ”י מידע ממוקד.

בתוך כך, בלשי הימ”ר בצעו מעקב סמוי אחר החשודים, תוך הפעלת אמצעים שונים וניתוח תנועותיהם שאפשרו את מעצרם בזמן אמת, בהיותם בתנועה בכביש 4 ליד חדרה כשברשותם סחורה גנובה של תכשיטים בשווי מאות אלפי ש”ח.

חוקרי הימ”ר סימנו את הרכוש הגנוב שנתפס והצליחו לאתר את בעליו החוקיים- סוחר תכשיטים מאזור חיפה, שמביתו נגנבו תכשיטי הזהב, בהם: מאות שרשראות ותליונים, אלפי טבעות ועגילים, מטילי זהב וכן המחאות ועשרות אלפי ש”ח במזומן.

בתום החקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לבסס תשתית ראייתית מוצקה כנגד ארבעת המעורבים – תושבי לוד וחדרה והוגש נגדם כתב אישום לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים למען שלום הציבור ובטחונו. ◾

בין התכשיטים שנגנבו | דוברות המשטרה

צפו בכנופיית גנבי ממירים קטליטיים בזכרון יעקב לאור יום [וידאו]

באמצע חודש דצמבר דיווחה המשטרה על גניבת ממיר קטליטי בבנימינה. כעת מוגש כתב אישום נגד המעורבים, ועמם גם תיעוד גניבה שכזו שהתרחשה בזכרון יעקב. 

כאמור, כתב אישום הוגש בבית משפט השלום בחדרה, נגד שלושה תושבים מבסמת טבעון שעל פי האשמה גנבו ממירים קטליטיים מרכבים בבנימינה ובזכרון יעקב. האישום מייחס לנאשמים עלי ז’ (26), מוחמד ז’ (25) ומוחמד ז’ (23) פירוק חלקים מרכב, חבלה, פשע וגניבה והחזקת כלי פריצה.

על פי כתב האישום שהוגש השבוע, השלושה קשרו קשר לבצע גניבות של ממירים קטליטיים מרכבים שונים והצטיידו בכלים שונים כמו מברגה נטענת, מסוריות, מגבה לרכב ומגבה עגלה. כידוע, ממיר קטליטי הוא חלק צינורי המורכב על מערכת הפליטה של הרכב ואחראי על בערת השאריות היוצאות מהמנוע עד תום על מנת להקטין את זיהום האוויר. לכתבה המלאה והוידאו

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן