Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בואו להכיר: רחלי הומינר מאור עקיבא משיקה את מיזם השידוכים החדש של ישראל

נחנך מיזם ההיכרויות החדש של הציבור הדתי לאומי בישראל, "הבאר", אתר אינטרנט חדשני וידידותי המציע ממשק היכרויות, הכולל גם אפשרות של מסלול היכרות בליווי שדכן מקצועי. הומינר: "כל מה שנדרש מכם הוא להגיע אל פי הבאר. ללגום. להאמין בעצמכם ובנו. אנחנו נדאג לכל השאר"

זו ההזדמנות שלכם להכיר: בשבוע האחרון נחנך מיזם ההיכרויות החדש של הציבור הדתי לאומי בישראל, “הבאר”, אתר אינטרנט חדשני וידידותי המציע ממשק היכרויות, הכולל גם אפשרות של מסלול היכרות בליווי שדכן מקצועי. 

האתר הוקם על ידי רחלי הומינר, תושבת אור עקיבא, שעוסקת בשנים האחרונות, בין היתר, גם בשידוכים. “זה הבית שבנינו, זה האורן שנטענו, זה השביל וזוהי הבאר”, כתבה הומינר בפוסט שהעלתה לפייסבוק ובישר על השקתו של האתר.

“מי מאיתנו לא מכיר את השנים הללו של הלבד. שנים של חיפוש ורצון למצוא את האחד או האחת שאפשר לצאת איתם לדרך. למצוא חבר. להקים בית. לחלום ביחד. במהלך השנים פגשתי את כאב החיפוש הזה לא פעם. ליבי לא נתן לי מנוחה. תמיד השתדלתי לפעול ולנסות לעזור. לעיתים הצלחתי, לעיתים פחות, אבל תמיד ברור היה לי – לכל אחד מגיע להיות מאושר”.

עוד ציינה הומינר כי “בתקופה האחרונה הרגשתי שהרצון הזה קורא לי לעשות מעשה משמעותי יותר. אחרי חודשים ארוכים של עבודה, מחשבות ותפילות, נולד -הבאר, אתר היכרויות חדש למגזר הדתי. מקום שמזמין מפגש אחר, שיש בו הזדמנות, שיש בו השתקפות פנים בפנים. מקום שהוא מרחב מוגן בשביל כל מי שמחפש זוגיות ולא רוצה להיפגע. חשבנו עליכם ועליכן הרבה. יצרנו מקום שיעניק הזדמנות לטוב שמגיע לכם.

“הקמנו אתר שיש בו אימות נתונים של כל מי שנכנס (אימות גיל, סטטוס ותמונה עדכנית), ולמי שמעוניין יש בו מסלול נוסף של היכרות בלווי שדכן מקצועי ולעניין.
כל מה שנדרש מכם הוא להגיע אל פי הבאר. ללגום. להאמין בעצמכם ובנו. אנחנו נדאג לכל השאר – מים צלולים ועמוקים: ליווי, עצה, אנשים טובים ובעיקר אמינות ושקיפות”.

לרגל ההשקה, לאתר “הבאר” ניתן יהיה להיכנס בשבועיים הקרובים, ללא עלות. בתוך כך, במהלך השבועיים האלו, הכניסה למסלול עם השדכנים, תדרוש תשלום על פגישת שדכן בלבד. האתר מיועד לרווקים ורווקות, גרושים וגרושות אלמנים ואלמנות. “שער הלב פתוח לכולם”, צוין.

נבחרת השדכנים של הבאר כוללת את הומינר בעצמה, אביטל סנדר, יונת בן עמי, הרב חיים קורץ, שגיא קרשנר ורינתיה שלומאי. הומינר הודתה לאנשים רבים שהיו שותפים למהלך, לעצות, להערות והארות, לאלה שסייעו לאתר להתבשל ולצאת לאוויר העולם ובירכה לסיכום: “ברוך אתה ה’, שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. מי שבא לפה אחינו, מי שבא יסב איתנו, והשער שוב לא ייסגר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן