Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מתנ”ס אור עקיבא: נבחרה מנהלת חדשה שתחליף את משה נקש

בעקבות ההסכם שחתמה עם העירייה, החברה למתנ"סים חזרה לנהל את המתנ"ס המקומי - לאחר שעזבה את אור עקיבא לפני כ-10 שנים | נקש היה אהוד בקרב הציבור, והפך את המתנ"ס בשנים האחרונות לעוגן תרבותי וכעת, נותרים תושבים רבים מאוכזבים

שנה חדשה במתנ”ס אור עקיבא בסימן של החלפה גם בגזרת המנהל: משה נקש, שניהל בשנים האחרונות את מרכז התרבות והחוגים סיים את תפקידו ובמקומו נכנסה לנהל קולט ריימונד. 

ריימונד ניהלה בעברה את מתנ”ס פרדס חנה-כרכור ואף זכתה בפרס העובד המצטיין. בחברה נימקו אז את זכייתה בפרס כך ש”במהלך ארבע שנותיה כמנהלת המתנ”ס ביישוב הצליחה קולט ליצור פריצת דרך בכל הקשור למיצוב המתנ”ס וביסוס חוסנו החברתי והקהילתי. קולט שיקמה ארגון שחווה קשיים מרובים, חיזקה את קשרי הגומלין עם המועצה המקומית, גייסה משאבים והרחיבה את שיתופי הפעולה עם ארגונים אחרים. קולט היא מנהלת יוזמת, בעלת חשיבה יצירתית, שאינה נרתעת מקשיים, בעלת ציפיות גבוהות מעצמה ומצוותה ויכולות מקצועיות מרשימות”.

מי שנותרים מאוכזבים מעזיבתו של נקש הם תושבים רבים, שהביעו אכזבתם מהעובדה שלא צלחה הדרך להשאירו בתפקיד. נקש היה אהוד בקרב הציבור, והפך את המתנ”ס בשנים האחרונות לעוגן תרבותי ומקום מפגש לחיי הפנאי של תושבי העיר ואורחיה. הוא ניהל את המתנ”ס גם בתקופות מורכבות, בהן תקופה של שנתיים של מגפת הקורונה, כאשר בחלק גדול מהזמן היה המתנ”ס סגור לפעילות והכנסותיו נעצרו לחלוטין.

בחודש יולי האחרון, הודיע ממלא מקום ראש העיר אלי אנקונינה, במליאת מועצת העיר שנערכה השבוע כי החברה למתנ”סים חוזרת לאור עקיבא. מליאת מועצת העיר אישרה אף היא את ההסכם. “ישבנו עם החברה למתנ”סים לשתי ישיבות”, עדכן אנקונינה, “ומועצת העיר מאשרת בזאת את התנהלותו של המתנ”ס ביישובנו כעמותה מעין עירונית”. כאמור, משמעות ההחלטה היא עזיבתו של מנהל המתנ”ס הנוכחי, משה נקש, היות והחברה למתנ”סים יצאה למכרז חדש לניהול המרכז.

החברה למתנ”סים עזבה בטריקת דלת את המתנ”ס המקומי לפני כעשר שנים. במתנ”ס נפרדו בשבועות האחרונים גם ממשה מלכה, אב הבית של המתנ”ס, ששימש בתפקיד יותר מ-35 שנה ופרש לגמלאות. עוד פרש לגמלאות הוא אב הבית של הספריה העירונית, שרלי אלמדוי.

מהחברה למתנ”סים נמסר אחר הצהריים (ראשון) כי היא “מברכת על חידוש השותפות עם עיריית אור עקיבא ושמחה לסייע באתגרים העומדים לפתחה. זאת, בכפוף לאישור משרד הפנים לכניסתה ליישוב. החברה למתנ”סים היא חברה ממשלתית ומנהליה עוברים הליכי מיון והכשרה מעמיקים. רק אנשים אשר עברו את התהליכים הללו יכולים לנהל מרכזים במסגרת החברה. את רשת המתנ”סים באור עקיבא עתידה לנהל ריימונד קולט, שבשנתיים האחרונות מכהנת כמנהלת איזור במחוז חיפה והעמקים של החברה. לקולט ניסיון נרחב וותק ניהולי של כ-17 שנים בניהול מתנ”סים בקדימה צורן ובפרדס חנה כרכור”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן