Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תוספת חיזוק מקומית למפעילי כלי טיס בלתי מאויישים בצה”ל: סג”ם א’ מחדרה

היא אחות קטנה לשני אחים גדולים, בתיכון היא הרחיבה את מגמות הביולוגיה וחינוך גופני - והשבוע סיימה את הקורס הייחודי בחיל האוויר | סג"ם א': "בפן המבצעי ממש אפשר לראות את המשימה שבקצה, קורס פרקטי ומאוד מכווין"

הכירו את מסיימת קורס מפעילי כטמ”ם מספר 40, סג”ם א’ מחדרה. השבוע הסתיים קורס למפעילי כטמ”ם בבסיס חיל האוויר פלמחים. הטקס נערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, מפקד בסיס פלמחים, תת-אלוף עומרי דור, וקצין תותחנים ראשי, תת-אלוף נרי הורוביץ בסימן ״40 שנה למלחמת לבנון הראשונה״.

מערך הכטמ”ם של חיל האוויר הישראלי הוא המוביל בעולם ביכולותיו המבצעיות ובטכנולוגיות בהן הוא משתמש. בבית הספר למפעילי כטמ”ם עברו החניכים הכשרה של שישה חודשים, במסגרתה למדו על כלי הטיס המאוישים מרחוק, יסודות ההטסה ועברו קורס פענוח מתקדם ומשימתי.

// מסיימי הקורס בתמונה קבוצתית. צילומים: דובר צה”ל

סג”ם א’, אחות קטנה לשני אחים גדולים, אוהבת לשחק כדורעף, לטייל בארץ ובחו”ל, להתנדב, להאזין למוזיקה ולהיות עם חברים. בתיכון היא הרחיבה את מגמות הביולוגיה וחינוך גופני. חוויה שזכורה לה במיוחד מהקורס היא הפרויקט שהוציאה לפועל במהלך הקורס: “השבת הירושלמית הייתה עבודה של הרבה חודשים, זה היה מאוד מוצלח והיה לכולם משמעותי. זה הביא לי סיפוק גדול ואני שמחה שזה יצא לפועל”.

למסיימי הקורס נערך מפגש עם דמויות משפיעות שבחרו החניכים מחייהם. סג”ם א’ בחרה להביא את המחנכת שלה מהתיכון: “אדם שהיה בשבילי במצבים קשים, אני בקשר רציף איתה ומדברת איתה על דברים שעוברים עליי, השפיעה עליי לטובה והחזיקה אותי על הקרקע עם ראש על הכתפיים”.

// “מבחינה חברתית היו איתי אנשים מדהימים ויחס חניכה שלא מובן מאליו”. סג”ם א’

סג”ם א’ מסכמת את הקורס: “קורס מאתגר שנותן דחיפה להצליח ולהתקדם, שאפתי מאוד להיות טובה ומבחינה חברתית היו איתי אנשים מדהימים ויחס חניכה שלא מובן מאליו. בפן המבצעי ממש אפשר לראות את המשימה שבקצה, קורס פרקטי ומאוד מכווין”. בסיום קורס מפעילי הכטמ”ם, ימשיכו הבוגרים לקורס אימון מבצעי, שיארך שלושה חודשים, שלאחריו ישובצו בטייסות חיל-האוויר ושבעה מתוכם ביחידת “זיק” של חיל התותחנים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן