Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל על איחוד בין אור עקיבא לבית חנניה: “לא יהיה”

ביממה האחרונה פורסם ברשת כי בעיריית אור עקיבא פועלים על הגשת בקשה לועדה לחקירת גבולות של משרד הפנים על מנת שתבחן צירוף המושב בית חנניה והשטחים שמסביבה לאור עקיבא | ראש המועצה האזורית חוף הכרמל הגיב מיד וטען: "פייק ניוז"

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק פוסל את האפשרות כי המושב בית חנניה השייך למועצה בראשותו יסופח לעיר השכנה אור עקיבא ויהפוך להיות שכונה בתוכה. בית חנניה נמצאת בצפונה של אור עקיבא, בקרבה גדולה לצפון שכונת היובל בעיר.

ביממה האחרונה פורסם ברשת כי בעיריית אור עקיבא פועלים על הגשת בקשה לועדה לחקירת גבולות של משרד הפנים על מנת שתבחן צירוף המושב בית חנניה והשטחים שמסביבה לאור עקיבא. באותו דיווח צוין כי עם הרחבתה של אור עקיבא בדרום לשכונת אור ים, ובצפון-מזרח במסגרת פרויקט נחל עדה, צפויים להסתיים עתודות הקרקע שיאפשרו עוד את הרחבתה של העיר.

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק הסתפק בתגובה בת 4 מילים לאותו דיווח וכתב: “פייק ניוז. חג שמח”. בֵּית חֲנַנְיָה, כאמור, שוכן בסמוך לכפר ג’סר א-זרקא ומשתייך למועצה האזורית חוף הכרמל. המושב הוקם בשנת 1950 על ידי חברת פיק”א ועל ידי עולים ממזרח אירופה. המושב קרוי על שמו של ד”ר רוברט גוטליב חנניה, ממנהלי פיק”א בארץ ישראל.

// אמת המים בבית חנניה. צילום: ויקיפדיה

הגבול הצפוני של השטח הבנוי במושב הוא אמת המים הרומית. המושב נמצא על תוואי שביל ישראל. בכניסה אליו שוכן תל מבורך. בחלק המערבי של היישוב זורם נחל עדה הנשפך לנחל התנינים.

זו הפעם הראשונה בה עולה שמו של המושב בית חנניה בדבר האפשרות לכך שיתחבר לאור עקיבא. ב-15 השנים האחרונות, פעלה אור עקיבא לאיחוד עם היישוב קיסריה השכן ואף בעניין זה אושרה הצעת חוק לאיחוד אור עקיבא קיסריה בקריאה ראשונה בתקופה בה כיהן יעקב אדרי כשר בכנסת ושמחה יוסיפוב כראש העיר אור עקיבא.

אלא שבהמשך החוק לא התקדם, ועיריית אור עקיבא הגיעה להסכם עם קרן קיסריה לפיה הקרן תעביר מדי שנה מיליארדי שקלים לעיר לפיתוח תחומי התרבות וההשכלה. בשנים האחרונות מעלה חבר מועצת העיר יוסיפוב את העניין מדי פעם בישיבות מועצת העיר, ומדגיש את הצורך והחשיבות שבאיחוד אור עקיבא וקיסריה. אלא שהצעתו לא זוכה לתמיכה מצד ראש העיר יעקב אדרי.

יוסיפוב הציע אך לאחרונה לפעול הן לאיחוד אור עקיבא וקיסריה והן לסיפוח פארק התעשייה קיסריה לאור עקיבא, דבר אשר יגדיל משמעותית את הכנסות העירייה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן