Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“בעיות ניקיון האשפה באור ים בלתי נסבלות”; סגן ראש העיר אור עקיבא: “תוך חודש יהיה שינוי דרסטי”

“בעיות ניקיון האשפה באור ים בלתי נסבלות”; סגן ראש העיר אור עקיבא: “תוך חודש יהיה שינוי דרסטי”

"הרמה של הפינוי אשפה והניקיון מסביב נמוכים – שטיפה למשל לא מתקיימת בכלל", אמר חבר המועצה משה ביטון בימים האחרונים | יעקב אדרי: "אני מסכים עם הרבה מהטענות, אין יום שלא פותחים שם כבישים"

חברי מועצת עיריית אור עקיבא משה ביטון ושמחה יוסיפוב, מלינים על מצב הניקיון בשכונת אור ים החדשה, שרבע ממנה כבר אוכלס בתושבים חדשים בחודשים האחרונים.

“אחרי וקצת, לשכונת אור ים נכנסים יותר ויותר תושבים ומשתכנים בעיר שלנו”, אמר ביטון, “יש כמה סוגיות שהן בלתי נסבלות שמתרחשות. אני מסתובב הרבה בשכונה ונפגש עם תושבים ואני יכול להגיד שהרמה של הפינוי אשפה והניקיון מסביב נמוכים – שטיפה למשל לא מתקיימת בכלל.

“זה אומר שיש הרבה תלונות על ריח וזבובים והעירייה מקבלת מיילים על זה. אי אפשר להתעלם מזה ולעבור על זה על סדר היום”.
ביטון התייחס גם לנושא גללי הכלבים על המדרכות. “יש שם פשוט גללים על גללים במדרכות. חייבים להיכנס לעובי הקורה. אולי לשלוח פקח שייתן התראות או דוחות. בנוסף, לפני החג, חייב לצאת למבצע ניקיון של הגללים האלה”.

יוסיפוב אמר כי “אנחנו בבעיה קשה מאוד באור ים גם מבחינת הניקיון והגינון, וגם מבחינה כללית – כניסות ויציאות, תחבורה ועוד. זה לא קל, השכונה הזאת גדולה מאוד. העירייה חייבת להתכונן לזה. אני רבתי לעצור חלק מהבנייה והחפ”ק עשו שם כל מיני בעיות. לא מבין למה נתנו להם כ-4,000 יחידות לבנות שם. ההסכם עם החברה לפיתוח קיסריה היה גרוע, הכל נופל עלינו, אנחנו נהיה בסוף אחראיים על כל מה שיקרה באור ים”.

ראש העירייה יעקב אדרי לא שמר את הדברים בבטן ואמר כי “יש בנייה מאסיבית מאוד בשכונה והיא בעצם סוג של אתר בנייה גדול. רבע אחד כבר מאוכלס, שני רבעים בבנייה בימים אלה ורבע אחרון שעצרנו, ואנחנו לא נותנים להם היתרי בנייה – בתמיכת הוועדה. צריך להיאבק כי לא יכול להיות שהעירייה תקבל את השכונה כשהיא עדיין בפיתוח מאסיבי, כל יום פותחים שם את האדמה מחדש. אין יום שלא פותחים שם כבישים. אני מסכים עם הרבה מהטענות. אני מקווה שנפתור את הבעיות יחד עם כל הצוות”.

ארקדי גדילוב, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השפ”ע מסר ל’מגדלור ניוז‘ כי “נושא הניקיון בעיר הוא בראש סדר העדיפויות שלנו, אנחנו מודעים למצב בעיר בעקבות המשבר והטלטלה שעברנו בתקופה האחרונה. עם זאת, אנחנו מפתחים ומקדמים דברים שהיו תקועים כאן שנים בגלל סיבות כאלו ואחרות, למשל, חוזי התקשרות עם ספקים, קידום מערך הניקיון בצורה יעילה יותר, הגדלת מערך כ”א, שיפור והבאת השירות לתושב לרמת מצויינות הן במוקד העירוני והן במשאב האנושי בשטח והן בכלי הרכב וההפינוי.

“אני מתחייב כאן, תוך חודש מהיום, יהיה כאן שינוי דרסטי. 180 מעלות. בנוסף לכך, אני פונה לתושבים, שתפו פעולה, הישמעו להנחיות אגף השפ”ע, לא רק לקראת החגים, בכל יום. אור עקיבא יכולה להישאר נקייה עם נקיים שיתוף פעולה בין התושב לרשות, אני רואה את זה כבר ברשתות ובפניות למוקד הן בטלפון והן ביישומון”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן