Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ראש עיריית אור עקיבא לשעבר שמחה יוסיפוב תקף בחריפות את ראש העיר המכהן יעקב אדרי בסבב נוסף של חילופי האשמות בין האישים, זאת במהלך ישיבת מועצת העיר שנערכה השבוע. הישיבה הסוערת, בעיקר בין השניים, עסקה במספר נושאים והטונים עלו במהלך הצעתו של חבר המועצה עו”ד נוח שמאילוב להקמת מחלף לכביש החוף בצפון העיר, דרך שכונת היובל. 

שמאילוב הסביר כי “אור עקיבא מתפתחת, במגמת עלייה, הנסועה בעיר גדלה. צריך לבחון את האופציה הזו. אני חושב שכל חברי העירייה יהיו בעד ההצעה”. אדרי השיב לו כי “הקמת מחלף היא לא מנדט של העירייה. אני חושב שאין צורך להקים ועדה”.

// אדרי ויוסיפוב מתווכחים בישיבת מועצה בעבר. צילום ארכיון: מגדלור ניוז  

יוסיפוב אמר כי “הכוונה שלו (של נוח – מ”נ) להתחיל במגעים עם משרד התחבורה, עם נתיבי ישראל. לא מדובר על מחלף מלא”. אדרי השיב לשניים: “המנדט הוא של מדינת ישראל. מה שכן הולך להיות, בצפון אורות הירוקה תהיה יציאה לכיוון חיפה. לא מחלף”.

שמאילוב (בתמונה) ביקש להעלות את ההצעה להצבעה. “אנחנו צריכים להקים ועדה ולדאוג לכך שהגורמים המוסמכים ישיגו את האישורים בשבילנו. זאת ההצעה שלי. זו סך הכל בדיקה. אם צריך, אני אביא שרים וחברי כנסת. גם ראש הממשלה יאיר לפיד יבוא לאור עקיבא”.

בהמשך התכתשו אדרי ויוסיפוב, ומה שהצית את הלהבה בין השניים היו גם נושאים היסטוריים בעיר – כמו הקמת המחלף העירוני. יוסיפוב אמר כי הוא זה שהקים את המחלף, ואדרי ביקש לתקן אותו: “שמחה, תגיד הקמנו מחלף. במלוא הצניעות”. יוסיפוב השיב לו: “אתה יודע כמה עלה לי להקים מחלף?” ואדרי ענה: “תעזוב את הפוליטיקה, זה לא המקום. אני לא מתמודד לראשות העיר אבל אם לא הייתי שם, לא היה מחלף. חבל. אל תוביל אותי למקומות האלה”.

יוסיפוב העלה שיפור להצעת שמאילוב ואמר: “צריך לפנות לנתיבי ישראל, למשרד התחבורה, אפשר להתחיל במגעים, לבדוק היתכנות של הנושא הזה. הנושא הזה מאוד חשוב, הולך להיות פינוי בינוי של שז”ר, 800 יחידות דיור. מזכיר לכם שבזמנו ג’סר א-זרקא, קיסריה, התנגדו למחלף. אבל תמיד אפשר בדרכי נועם להשיג את הדברים. כשהייתי ממלא מקום, בהתנדבות, פניתי לנתיבי ישראל, להקים מחלף באור ים. אמרו לי – ‘לא פניתם אלינו, אין לכם תכניות, מה אתם רוצים?’ אמרו לי כבר מאוחר”.

הצעתו של אדרי – לזמן את מנכ”ל נתיבי ישראל ולהעלות בפניו את ההצעה, זכתה לרוב של 4 מול 3 שתמכו בהצעתו של שמאילוב, כאשר יוסיפוב גם תמך בה. אדרי אמר: “שמחה מצביע רק פוליטיקה” והאש התלהטה. יוסיפוב: “אני לא רוצה להוסיף לך צרות. יש לך מספיק צרות. אני נקי מנקי. אל תתחיל, לא כדאי לך”.
אדרי: “אל תאיים עליי”.
יוסיפוב: “אתה גם ככה מאוים”.
אדרי: “לא ארד לרמה הזו”.
יוסיפוב: “אני משתתף בצערך. ההצעה של שמחה, קח, תתחיל במגעים, קח את הבחור (שמאילוב – מ”נ). תלמד משהו בחיים, ריבונו של עולם. תכבד אותו. תחבק אותו, טפל בו, תעזור לו. אל תרחיק אותו. מספיק, לאן הגענו בעיר הזו? רק מלחמות, רק מלחמות. הרסת את העיר. מספיק. ריבונו של עולם. כמה אפשר? תכבד את הבחור, בחור צעיר. למה אתה מתנהג ככה? תתבייש. מי שיתחיל איתי לא יגמור טוב”.

לבסוף, הסכים שמאילוב להקים צוות (ולא ועדה) שתשב ותנסה לקדם את הנושא מול מנכ”ל העירייה ומנכ”ל נתיבי ישראל.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן