Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סערת אחינועם ניני ותלמידי המוסיקה מאור עקיבא: נאצות, קללות ופוסט שהוסר

סערת אחינועם ניני ותלמידי המוסיקה מאור עקיבא: נאצות, קללות ופוסט שהוסר

תלמידים ממרכז המוסיקה באור עקיבא שמשתתפים בפרויקט של התזמורת הפילהרמונית, הוזמנו לנגן עם הזמרת הבינלאומית בהיכל התרבות בתל אביב, להקלטות וצילומים לשירי ראש השנה | "בושה וכלימה למי שהזמין את הבהמה הזאת איפה הנהגת היישוב לפרנס מחבלת", היו בין התגובות שהגיבו הגולשים - והפוסט הוסר

הפוסט המחויך עם ילדים – והתגובות הזועמות ברשת: פוסט שפרסם מרכז המוסיקה באור עקיבא ברשת הפייסבוק השבוע זכה לתגובות הכוללות נאצות, קללות וזעם רב. 

בפוסט פורסמה תמונתה של הזמרת והיוצרת הבינלאומית אחינועם ניני, יחד עם ילדים ממרכז המוסיקה באור עקיבא, בצילומים והקלטות שנערכו השבוע בהיכל התרבות בתל אביב. ניני והילדים, הלוקחים חלק בתכנית סולמות הקליטו ביצועים לשירי ראש השנה יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

// הפוסט שפרסם מרכז המוסיקה באור עקיבא – והוסר

“סולמות” היא תכנית מוזיקה לשינוי חברתי שהחלה את פעילותה בשנת 2010  על ידי התזמורת הפילהרמונית הישראלית. התוכנית פותחת את עולם המוזיקה בפני ילדים המגיעים מרקע סוציו-אקונומי נמוך ממגזרים שונים, מתוך מטרה לשפר את יכולתם הקוגניטיבית, הישגיהם בלימודים ויכולתם לפעול במשותף בתוך קבוצה (נגינה בתזמורת ו/או שירה במקהלה). כך מוענק להם סיכוי טוב יותר להתפתחותם כבוגרים מצליחים וכאזרחים תורמים לקהילה.

הפוסט באור עקיבא, פורסם על ידי מרכז המוסיקה בעיר, ובו נראה מנהל מרכז המוסיקה צח גרטנר, ילדים מהמרכז ואחינועם ניני בעצמה. בפוסט נכתב: “אחינועם ניני הכוכבת הבינלאומית עם הנגנים שלנו בהקלטות עם נגני הפילהרמונית הישראלית לראש השנה בהיכל התרבות”. הפוסט שותף בעמודים נוספים בעיר.

כאמור, ההקלטות התקיימו בהיכל התרבות בתל אביב ולא באור עקיבא וגולשים אשר הגיבו לפוסט סברו כי ניני הגיעה לאור עקיבא – מה שהצית עוד יותר את הזעם על “אלה שהביאו אותה” לעיר.

הזעם והביקורת על ניני בשנים האחרונות באו בעקבות עמדות פוליטיות שהביעה ניני, המזוהות עם השמאל. במאי 2010 השתתפה בהפגנת שמאל בירושלים ובנאומה אמרה כי היא דוגלת ב”בירה אחת לשני עמים”. בספטמבר 2012, לקראת מושב האו”ם שבו הכריזו הפלסטינים על מדינה, יצאה כנגד ממשלת נתניהו ואמרה כי היא אינה מייצגת אותה וכי היא מובילה לקטסטרופה. באחת מהופעותיה אמרה לקהל: “הילדים שלי לא ייסעו לחברון אלא לאום אל פאחם”. בעשור האחרון הביקורת נגדה הלכה והקצינה כשהמשיכה לפרסם את דעותיה, חלק מהופעותיה בוטלו בשל כך.

“מי שאחראי להביא אותה לפנ בבקשה תבדוק שוב……”, נכתב באחת התגובות. “היא לא ראויה זה פשוט לפגוע בחיילים שלנו לפגוע בהורים ששולחים את ילדיהם לצבא וזה לפגוע במשפחות השכולות שהאישה הזאת שמצדיקה בפה מלא את המחבלים ואבו מאזן תקבל אצלנו במה”. גולשת אחרת כתבה: “עוכרת ישראל זה מה שמביאים לפה איכסס”, ובתגובה אחרת נכתב: “בושה וכלימה למי שהזמין את הבהמה הזאת איפה הנהגת היישוב לפרנס מחבלת”.

// צילומים: צילומי מסך, מתוך הפייסבוק, האינסטגרם של אחינועם ניני   

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן