Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אור גדול: תלמידת כיתה ה’ מבית ספר עציון באור עקיבא תרמה את הכסף שחסכה – לטובת נזקקים (וידאו)

לאחר שהתנדבה בסניף עמותת מאיר פנים בעיר, החליטה אושר לעשות מצווה מיוחדת אותה הקדישה לסבתה ז"ל שנפטרה | היא רכשה חנוכיות, נרות סביבונים וממתקים, ארזה הכל - והשבוע תגיע לבתי תושבים באור עקיבא ותחלק אותם

כמה דברים שליליים שמעתם על בני נוער ותלמידים בישראל – אבל יש הרבה נקודות אור, אחת מהן סיפור מרגש, נוגע ובמיוחד – סיפור שכולו טוב: אושר, תלמידת כיתה ה’ מבית ספר הממ”ד עציון באור עקיבא, החליטה לעשות מעשה לאחר שהתנדבה לאחרונה בעמותת “מאיר פנים” וראתה מקרוב את הצרכים ואת פניהם של הנזקקים והנצרכים. 

אושר הגיעה להתנדבות עם הכיתה במסגרת בית הספר פעמיים לעמותה הנמצאת ברחוב בלפור והחליטה לעשות מעשה: את הכסף שאספה בקופת החיסכון שלה, היא הוציאה ויצאה לקניות לטובת משפחות נזקקות. היא קנתה בכסף חנוכיות, נרות, סביבונים, ממתקים, ארזה הכול והוסיפה ברכה מרגשת. את כל זה הקדישה לעילוי סבתה ז”ל שנפטרה.

“היא ממש ממש ריגשה אותנו ואותי באופן אישי”, מספרת אילנית חפוטה, מנהלת סניף מאיר פנים בעיר. “את כל מה שהיא ארזה היא הביאה אלינו לעמותה ובשבוע הבא תצא איתנו לבתים להדליק את האור. אושר האהובה, מגיע לך שאפו ענק. תיראו מה ילדה קטנה ומתוקה יכולה לעשות. לימדו מימנה את הטוב”.

——–קראו גם——–

אחרי שביקר באור עקיבא: דני רובס יופיע בלונדון במופע התרמה ל”מאיר פנים” בעיר [וידאו]
בתחילת החודש ציפתה הפתעה למתנדבי ונזקקי עמותת ‘מאיר פנים’ באור עקיבא: מכיוון שיום הבחירות נפל על יום החלוקה של יום שלישי, הקדימה מנהלת העמותה, אילנית חפוטה, את יום החלוקה לשני. עשרות המתנדבים שהגיעו מידי יום לעבודת הקודש שלהם – הופתעו לראות אורח מפורסם – הזמר והיוצר דני רובס. להמשך קריאה… 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

נתונים אישיים נגנבו? הביטוח הלאומי בהודעה בעקבות פרסום סרטון ארגון פרו-פלשתיני

בדוברות הביטוח הלאומי הגיבו לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות: “מערך המחשוב ואבטחת המידע ערוך בכל שעות היממה, על מנת להבטיח את ביטחון המידע וניסיונות מתקפת מניעת שירות כאלה ואחרות ככל שיהיו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן