Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

האם עמדות הטענה לרכבים חשמליים יגיעו לאור עקיבא? בעוד בערים ויישובים ברחבי הארץ מתחילים להבין את כניסתן של המכוניות החשמליות אל השוק לקראת העתיד, באור עקיבא אין נכון להיום תוכנית מסודרת להכנסת הנושא לרחבי העיר.

הנושא עלה באחת מישיבות המועצה האחרונות לדיון, כאשר חבר המועצה משה ביטון ציין כי “בשנת 2030, 75% מכלי הרכב בישראל יהיו חשמליים. אמרתי כבר להתארגן בצירים המרכזיים על עמדות טעינה מוכרות ובבלוקים באור ים, להקים תשתית ולהוציא צינור לעמדת הטעינה החשמלית העתידית שתהיה שם”.

ביטון התרעם כי הדבר לא נעשה, על אף שהשכונה נמצאת בבנייה, וזה הזמן האידיאלי להקים תשתית בשכונה – כולל גם בבניינים עצמם. “לא עשינו את זה ב-40% בניינים”, הוסיף ביטון ואמר: “יש עוד 60% אחוז בניינים שאפשר להציל. התושבים ישלמו עשרות אלפי שקלים סתם כדי לפתוח את המדרכות כדי להעביר את הצנרת לעמדות הטעינה האלה. הקרקע עוד פתוחה, זה הזמן לעשות את זה לפני שיהיה מאוחר מידי לכולם”.

ראש העיר יעקב אדרי התייחס לסוגייה בישיבה ואמר: “אני אכנס לנושא ונעשה את זה, זה פתיר ואפשר לעשות תשתית. חשוב לציין שעמדות הטעינה לא היו בתכנון הפיתוח הראשוני של השכונה, אותו עשתה החברה לפיתוח קיסריה. יש לנו לא מעט ויכוחים איתם, גם בנושאים האלה”.

זה המקום בקיסריה בו הוצבה עמדה חדשה להטענת רכב חשמלי

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן