Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“אנחנו בפיגור לעומת יתר הארץ”: אור עקיבא תצא למכרז להצבת פחי מיחזור כתומים ברחבי העיר

על פי עיריית אור עקיבא, לאחר אישור המכרז יפרסו ברחבי העיר כ-230 פחים כתומים להפרדה במקור * חבר המועצה שמאילוב: הבנתי שהייתה פנייה בנושא לתאגיד תמיר אך היא נעצרה * היועץ המשפטי: "הנושא בטיפול של אגף שפ"ע"

בהרבה מקומות בישראל עברו בשנים האחרונות למיחזור – עם הצבת פחים כתומים, סגולים ואחרים, בהתאם ל”חוק האריזות” (החוק להסדרת הטיפול באריזות התשע”א – 2011).

החוק מטיל, בין היתר, על יצרן/יבואן של מוצרים ארוזים או אריזות שירות, למחזר פסולת אריזות של המוצרים הארוזים או אריזות השירות שייצרו או ייבאו בהתאם ליעדי מחזור הקבועים בחוק האריזות (יעדים שונים לחומרי אריזות שונים). בהמשך לכך, הוצבו ברחבי הערים, כולל בחדרה, בנימינה, פרדס חנה-כרכור ונוספים, פחים כתומים מלווים בהסברה ציבורית, במטרה לעודד יותר ויותר תושבים להצטרף למהפכת המחזור ולהתחיל להפריד אריזות כבר בבית.

חבר מועצת העיר אור עקיבא עו”ד נוח שמאילוב, העלה את הנושא בישיבת המועצה האחרונה בעיר. “נושא המיחזור הוא מאוד חשוב ובנושא הזה אנחנו בפיגור לעומת ערים אחרות בארץ”, אמר שמאילוב, “אם כבר יש קואליציה פעילה אני מציע לפזר את פחי האשפה, גם טוב לעיר וגם טוב לחינוך, לא נראה לי שאמורה להיות בעיה”.

היועץ המשפטי של העירייה עו”ד אריאל ארונוביץ’, הגיב לחבר המועצה ואמר כי “יש כבר מכרז מוכן ופבל (פאבל יליזירוב, מנהל אגף שפ”ע בעירייה, ל”ט) כבר מקדם את הנושא מול תאגיד ‘תמיר’. אנחנו גם מחויבים לנושא על פי חוק. יש לי נוסח שמונח אצלי ואנחנו מטפלים בזה, זה בהחלט נושא מבורך”.

ואולם, ההסבר לא סיפר את שמאילוב: “הייתה באמת פנייה לתאגיד ‘תמיר’, הם אמרו לי בשיחה שהייתה מולם  התנהלות וזה נעצר. הם אמרו שאם העירייה תחדש את ההתנהלות אז בשנה הבאה יהיה אפשר כבר לפזר את הפחים”.

פחים כתומים בפרדס חנה-כרכור. בקרוב באור עקיבא? | דוברות המועצה פח”כ

סגן ראש העיר ארקדי גדילוב, התייחס אף הוא ואמר לשמאילוב: “ישבתי עם פאבל על נושאים רבים השבוע ובין היתר דיברנו על נושא הפחים הכתומים. אני יודע שיש מכרז מוכן יחד עם עוד חמישה מכרזים אחרים שממתינים למחלקה המשפטית והנושא הזה מטופל”.

מעיריית אור עקיבא נמסר: “באגף השפ”ע ישנה תוכנית עבודה לשנת 2022, ובמסגרתה יציאה למכרז עם חברת “תמיר”, בחודשים הקרובים. על פי המידע אשר נמסר לנו, יפרסו כ-230 פחים להפרדת פסולת במקור (פח כתום) בכל רחבי העיר. בנוסף, תצא תוכנית הסברה לתושבים דרך ועדי הבתים המשותפים ובמוסדות החינוך. חשוב לציין כי הפרדת הפסולת במקור, לא רק תחסוך כספי ציבור אשר יוקצו למטרות אחרות לרווחת התושב. אלה גם תסייע למאבק העולמי לשמירה על איכות הסביבה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רוצים הנחה על עשרות אחוזים בתחבורה ציבורית של “צדק תחבורתי”? כך תעדכנו את הפרופיל

צריכים לעדכן לפרופיל החדש שלכם במסגרת רפורמת “צדק תחבורתי” ולא יודעים איך?  הפרופיל אינו מתעדכן אוטומטית, ולכן – מורידים את אחד היישומונים לתשלום בתחבורה הציבורית, בוחרים בפרופיל אליו אתם זכאים,

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן